به مناسبت هفته دولت  صورت گرفت؛

کلنگ زنی ساخت 21 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهاباد

درآئینی که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندارامام جمعه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان بخشدار بخش آسفیچ وجمعی از مسئولین شهرستان بهاباد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت نمادین درمرکز بخش محروم آسفیچ بهاباد برگزارشد کلنگ ساخت 21 واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان  به زمین زده شد .
تصویر کلنگ زنی ساخت 21 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بهاباد

به گزارش سایت خبری پرسون از بهاباد، درآئینی که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندارامام جمعه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان بخشدار بخش آسفیچ وجمعی از مسئولین شهرستان بهاباد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت نمادین درمرکز بخش محروم آسفیچ بهاباد برگزارشد کلنگ ساخت 21 واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان به زمین زده شد .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد در این آئین درسخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهید ان رجائی و باهنر و هفته دولت مددجویان و محرومان را ولی نعمتان این انقلاب خواند و ادامه داد: زمانی ما در انجام رسالت ها و اهداف امام راحل ، انقلاب و اسلام موفق خواهیم بود که نگاهمان به مسوولیت ها عبادت باشد نه نگاه پست و مقام باشد .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه باید حل مشکلات را حل المسائلی حل نکنیم و با کارکارشناسی حل کنیم افزود: در رسیدگی به امور نیازمندان خود را در خدمت محرومان باید بدانیم و برای این خدمتگزاری خود را محدود نکنید و از هیچ فرصت خدمتی دریغ نکنید.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومین ارزش بالایی دارد گفت: غنی شدن فقرا یکی از آرمان‌های مهم دینی است و باید مورد توجه جدی مسوولان و خیران قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد ادامه داد: خدمت به مردم وظیفه و تکلیفی دینی است و در نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) این رسالت جدی تر و برجسته تر مورد توجه است.

امام جمعه بهاباداضافه کرد: یکی از مهمترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است، از دیدگاه مکتب حیات بخش اهل بیت علیهم السلام خدمت گزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک فرد دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد و خدمتی را به بشر ارائه کند.

امام جمعه بهاباد به کارکردن با روحیه جهادی وتفکر بسیجی اشاره کرد و گفت : تفکر جهادی و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی سرمایه ارزشمندی است که به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه مترقی امام راحل در شاهرگ کشور جاری شده و خیرات آن در جای جای ایران اسلامی قابل لمس است.

وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری طنین‌انداز کردن تفکر و کار جهادی در کشور است و این نشان از اهمیت این تفکر است افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری طنین‌انداز کردن تفکر و کار جهادی در کشور است و این نشان از اهمیت این تفکر است چراکه تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی به وضوح نشان می‌دهد هرکجا با کار و روحیه جهادی پیش رفته و موفقیت‌ و پیشرفت‌ها رقم خورده است.

درادامه این مراسم حمید دهقان رئیس کمیته امداد بهاباد درسخنانی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجائی و باهنر گفت : این واحدهای مسکونی هرکدام با زیربنای 50 الی 60 متر مربع و با مساحت هرکدام 200 متر با مشارکت بنیاد علوی ، بنیاد مسکن وکمیته امداد و با مشارکت خیرین تا پایان سال ساخته خواهد شد .

دهقان ساخت مسکن واشتغال مددجویان را ازاولیتهای کمیته امداد بهاباد ذکرکرد و گفت : یکی از مشکلات مددجویان شهرستان بهاباد ساخت سرپناه و مسکن میباشد که امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم برای ولی نعمتان سرپناهی داشته باشیم .

اخوان_ استان یزد

335058