همزمان با هفته دولت محقق شد؛

افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بندرانزلی با اعتبار 500 میلیارد تومان

فرماندار بندرانزلی از افتتاح پروژه‌هایی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز در محدوده شهری و روستایی انزلی خبر داد.
تصویر افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بندرانزلی با اعتبار 500 میلیارد تومان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سید اسماعیل میرغضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی که در محوطه فرمانداری این شهرستان با رعایت فاصله گذاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی در یک جنگ تمام عیار قرار داشتیم ولی امروز شرایط سخت‌تری در پیش داریم که زندگی، معیشت، اقتصاد و اشتغال مردم به‌ویژه جوانان را هدف قرار داده و در کنار آن، کرونا باعث فشار مضاعف بر زندگی همه ما شده است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه جایگاه مسئولیت یک فرصت برای خدمت است، گفت: هر فرد در هر رتبه و جایگاه دارای اختلاف سلیقه و تفاوت عقیده با دیگران است ولی همه ما در کنار هم در رابطه با اصل نظام همسو و هم‌نظر هستیم و باید برای تعالی کشور قدم برداریم.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم زیر سایه نظام و در مسیر خدمت صادقانه قرار بگیریم و تا روزی که در این مسئولیت هستیم این یک تکلیف برای ماست و چهار دهه تجربه نشان داده هر کجا که ملت ایران تحت فشار قرار گرفته علیرغم بدخواهی دشمنان ایران و انقلاب شاهد پیشرفت چشمگیر در همه حوزه ها بودیم.

میرغضنفری، با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های منطقه آزاد و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز در محدوده شهری و روستایی انزلی انجام می‌شود که مبارک همه مردم عزیز و شریف منطقه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی نیز، ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه خدمت به مردم افتخار نظام اسلامی است، اظهار کرد: اولین چیزی که باید در این مورد توجه داشته باشیم این است که این فرصت را غنیمت دانسته و به گونه‌ای عمل کنیم که وجود ما نافع برای مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از عملکرد خودمان ارزیابی داشته و رضای خدا را در انجام امور مد نظر داشته باشیم، گفت: اگر این توفیق را پیدا کردیم که خدمتگزار مردم باشیم باید خدا را شکر کنیم و اگر خدای نکرده کوتاهی داشتیم باید درصدد جبران بربیایم و از درگاه خدای متعال استغفار کنیم.

در پایان این جلسه از کارمندان نمونه ادارات دولتی شهرستان بندرانزلی تجلیل شد.

منبع: ایسنا

334845