امام جمعه یزد:

مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود با انگیزه فعالیت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به تغییر کابینه دولت و تغییرات مدیریتی که به دنبال آن در استان‌ها ایجاد می شود مدیران استان تا آخرین روز مسئولیت خود فعال و با انگیزه به فعالیتشان ادامه دهند.
تصویر مدیران تا آخرین روز مسئولیت خود با انگیزه فعالیت کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با استاندار یزد و معاونان وی به مناسبت هفته دولت با اشاره به تغییرات مدیریتی که به دنبال تغییر کابینه دولت در همه استان‌ها از جمله استان یزد رخ می‌دهد، اظهار داشت: سنت دنیا، رفت و آمد است و تغییر و تحول در دنیا همواره وجود داشته است و آنچه در این رفت و آمدها حائز اهمیت است، کاری است که برای مردم انجام شده است.

وی عنوان کرد: روز تحویل پست و مسئولیت، همانند روز قیامت است که عده ای به واسطه اعمال نیک خود خوشحال و آسوده خاطر هستند و عده ای نیز از عملکرد خود ناراضی و نگران هستند.

ناصری بیان کرد: همواره افرادی که به تکلیف و وظیفه خود به درستی عمل کرده اند، با آرامش خیال به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این رفت و آمدها در آنها نگرانی ایجاد نمی کند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: طبیعی است که هرکس به وظیفه خود به درستی عمل کند، باطنی خوشحال و وجدانی آسوده و راحت دارد و اگر کسی قصد و نیتش خدا باشد، همواره خرسند و راضی است.

وی اظهار داشت: در این دنیا هیچ چیز در هیچ کجا ماندنی نیست و تغییر و تحول مدام در حال انجام است اما نکته مهم این است که افراد به نحوی عمل کرده باشند که نزد خدای خود و مردم سربلند باشند.

ناصری تاکید کرد: این وعده پروردگار متعال است که اگر انسان بین خودش و خدا اصلاح کرده باشد خدا بین او و مردم را اصلاح می‌کند بنابراین مسئولان اگر اینگونه عمل کرده باشند، نباید نگران باشند و همچنان باید پرتلاش و با انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: اصل و اساس این است که کار خدایی باشد و اگر کسی بخواهد برای خدا، حفظ اسلام و نظام اسلامی کار کند، در هر کجا و هر پست و مقامی که باشد، می تواند به رسالت خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: اطمینان داشته باشید که خدا ناظر اعمال ماست و با امید کامل و با نیت خدمت به اسلام و نظام اسلامی به مسیر خود در سایر حوزه ها ادامه دهید و تا آخرین لحظه فعالیت خود با امید و انگیزه فعالیت کنید.

334588