واکنش خالق کاردانو درباره کلاهبرداری خواندن صنعت رمزنگاری

رئیس بانک مرکزی فدرال رزرو مینیاپولیس، نیل کشکاری (Neel Kashkari)، با توییت اخیر خود بار دیگر جامعه ارزهای رمزپایه را برانگیخت و در آن می گوید صنعت ارزهای رمزنگاری شده تنها مملو از “کلاهبرداران” است که با برنامه های پامپ و دامپ خود، سرمایه افراد ناآگاه را از بین می برند.

تصویر واکنش خالق کاردانو درباره کلاهبرداری خواندن صنعت رمزنگاری

به گزارش سایت خبری پرسون، جدیدترین اظهارات "کشکاری" قبایل مختلف جامعه ارزهای رمزنگاری شده را متحد کرده است.

مدیرعامل و بنیان گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، که پروژه بلاکچین اثبات سهام را ایجاد کرده است، به چاپ پولهای فدرال رزرو اشاره کرد که به اعتقاد وی مردم را وادار می کند تا به “پول سالم” ایمان بیاورند که توسط دولت قابل دستکاری نیست.

“بنابراین سازمانی که می تواند سالانه تریلیون ها چاپ کند و ادعا کند تورمی وجود ندارد که بدین ترتیب فقیرترین مردم را در بین ما آزرده خاطر کند، مشکلی در رابطه با پول سالم دارد که نمی توان آن را توسط سیاست دستکاری کرد. شوکه شدم نیل، واقعا شوکه شدم !!”

الکس گلادشتاین (Alex Gladstein)، افسر استراتژی بنیاد حقوق بشر، مقاله های متعددی را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد چگونه بیت کوین به مردم کشورهایی مانند کوبا، نیجریه و اتیوپی برای دستیابی به آزادی اقتصادی و مبارزه با فساد کمک می کند.

کاشکاری مدتهاست که از در خصوص ارزهای رمزپایه اظهار نظری نکرده بود، اما اخیرا شک و تردید او بیشتر شده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، او اخیرا گفته است که در سال 2015 (1394) نسبت به اکنون خوشبین تر بوده است. وی همچنین اظهار داشت که 95 درصد از همه ارزهای رمزنگاری شده توسط “هیاهو، سر و صدا و سردرگمی” هدایت می شوند.

چهره ی واقعی بانک مرکزی پس از مصاحبه بدنام “60 دقیقه ای” وی که در آن اظهار کرد، بانک مرکزی مایل است مبلغ نامحدودی برای تقویت اقتصاد ایالات متحده چاپ کند، در محافل ارزهای رمزنگاری شده به طور گسترده شناخته شده است.

منتقدان ادعا می کنند که چرا مردم عادی باید بار تصمیمات بی پروا سیاست پولی فدرال رزرو را که منجر به تورم بیشتر می شود، بر دوش بگیرند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: U.today

334092