میکل آرتتا:

مردم حاضرند با انتقادهای خود ما را دفن کنند!

سرمربی آرسنال در واکنش به انتقاداتی که به تیم او می‌شود گفت: تنها چیزی که می‌خواهم اطراف خودم و تیمم ببینم، حضور افراد مفید و بی‌حاشیه است.
تصویر مردم حاضرند با انتقادهای خود ما را دفن کنند!

به گزارش سایت خبری پرسون، میکل آرتتا سرمربی آرسنال به انتقاداتی که از او به خاطر شروع همراه با شکست شاگردانش در فصل جدید لیگ برتر انگلیس شده واکنش جالبی نشان داد.

آرتتا در این باره گفت: «اینکه آرسنال نباید به یک تیم معمولی و متوسط تبدیل شود، کاملاً موافقم اما می‌دانم که مردم حاضرند با انتقادهای خود ما را دفن کنند! این چیز جدیدی نیست و من هم علاقه‌ای به پرداختن به این موضوع ندارم. منظور من شخص خاصی نیست و فقط دارم احساسم را نسبت به چیزهای غیرمحترمانه‌ای که گفته شده نشان می‌دهم. ما باید واقع بین باشیم و تمام جوانب را در نظر بگیریم چون تازه یک هفته از لیگ برتر سپری شده آن هم در شرایطی باورنکردنی اما ما هنوز یک فصل کامل پیش رو داریم. می‌دانستیم که باخت‌مان در برنتفورد چه عواقبی می‌تواند داشته باشد اما هر گونه منفی‌نگری که نسبت به این باشگاه وجود داشته باشد، باید در همان بیرون باشگاه دفن شود. تنها چیزی که می‌خواهم اطراف خودم و تیمم ببینم، حضور افراد مفید و بی‌حاشیه است.»

آرتتا ادامه داد: «به نظر من اگر شما در فوتبال فشاری را احساس نکنید، احتمالاً حرفه‌ای اشتباه را انتخاب کرده‌اید. همه ما مسئولیم تا کارمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم اما متأسفانه شرایط غیرقابل کنترل است،پس مجبوریم خودمان را نسبت به آن تطبیق دهیم. می‌دانم که یک مربی براساس نتایج قضاوت می‌شود اما این معنایش این نیست که او دارد خوب یا بد کار می‌کند چون فوتبال برد و باخت دارد.»

منبع: خبرورزشی

333270