رئیس اداره بندر و دریانوردی اعلام کرد:

کاهش 50 درصدی ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ برای تردد

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه از نصف شدن ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ برای تردد، به دلیل شرایط کرونایی خبر داد.
تصویر کاهش 50 درصدی ظرفیت شناورهای مسافری گناوه - خارگ برای تردد

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، داود بهادری رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جابه جایی مسافران بین بندر گناوه و جزیره خارگ اظهار داشت: ظرفیت شناورها با توجه شرایط کرونایی تا اطلاع ثانوی نصف می‌شود.

رئیس اداره بندرو دریانوردی گناوه با بیان اینکه شناورهای مهبد و الماس قشم از امروز نصف ظرفیت خود مسافر جابجا می‌کنند اظهار داشت: این دو شناور در مسیر گناوه به خارگ و بلعکس سرویس دهی می‌کنند که حرکت شناور مهبد از مبدا گناوه به خارگ در دو نوبت و در ساعت‌های ۸ صبح و ۱۳ و برگشت از خارگ به گناوه در ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۶ تعیین شده است.

بهادری با اشاره به زمان جابجایی مسافر توسط شناور الماس قشم گفت: این شناور نیز در یک مرحله اقدام به جابجایی مسافر بین گناوه و خارگ می‌کند که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حرکت آن از مبدا گناوه به خارگ ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه و خارک به گناوه ساعت ۱۱ صبح انجام می‌شود.

رئیس اداره بندرودریانوردی گناوه ظرفیت شناور مهبد را ۸۸ نفر و الماس قشم را ۱۵۸ نفر عنوان کرد و گفت: از امروز با توجه به شرایط با نصب ظرفیت اقدام به جابجایی مسافران خواهند کرد.

منبع: فارس

333266