مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

تصفیه‌خانه و خطوط جمع‌آوری فاضلاب پنج شهر فعال است/ شبکه فاضلاب مشکل فرسودگی ندارد

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از نبود مشکل فرسودگی در شبکه فاضلاب استان خبر داد.
تصویر تصفیه‌خانه و خطوط جمع‌آوری فاضلاب پنج شهر فعال است/ شبکه فاضلاب مشکل فرسودگی ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، مصطفی اکرمی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از نبود مشکل فرسودگی در شبکه فاضلاب استان خبر داد.

مصطفی اکرمی در گفت‌وگو با رسانه پرسون اظهار کرد: در حال حاضر عمر مفید تاسیسات فاضلاب استان زنجان تمام نشده است و شبکه فاضلاب این استان مشکل فرسودگی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: عمر ایجاد قدیمی‌ترین تاسیسات فاضلاب در این استان هنوز به ۳۰ سال نرسیده است لذا مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تصفیه‌خانه و خطوط جمع‌آوری فاضلاب برای پنج شهرستان استان زنجان شده است افزود: از جمله این شهرستان‌ها می‌توان به ماه‌نشان و دندی اشاره کرد.

اکرمی ادامه داد: سیستم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب برای منطقه تهم و پری در ماهنشان نیز در دست ساخت هستند و هیچ مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پرسون پیرامون مشکل حاضر زیرساخت‌های فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های فاضلاب بسیار هزینه‌بر بوده و مشکل نبود اعتبارات در این خصوص به چشم می‌آید.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به موضوع فشار آب در نقاط مختلف استان زنجان اشاره و تاکید کرد: فشار آب مورد نیاز در اکثر شهرهای استان که معادل یک تا یک و نیم بار است تامین شده است.

اکرمی با تاکید بر این که ساختمان‌ها و مجتمع‌های دارای بیش از سه طبقه جهت تامین فشار آب مورد نیاز خود باید مجهز به مخزن و پمپ شوند که الیته این مهم در غالب آپارتمان‌ها لحاظ شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه موضوع استفاده از پمپ و مخزن در ساختمان‌ها و مجتمع‌های بلند نهادینه شده است تصریح کرد: این درحالی که شهروندان شهرستان آب‌بر از پمپ و مخزن جهت تامین فشار آب مجتمع‌های بلند خود استفاده نمی‌کنند.


333200

مطالب مرتبط