درخواست ثبت ETF آتی اتریوم از طرف VanEck

مدیریت وجوه مالی، VanEck روز چهارشنبه برای یک صندوق قابل معامله (ETF) مبتنی بر اتریوم اقدام کرد که به دنبال طفره رفتن از انسداد ETF کریپتو توسط قانونگذاران ایالات متحده به وسیله معامله غیر مستقیم اتر است.

تصویر درخواست ثبت ETF آتی اتریوم از طرف VanEck

به گزارش سایت خبری پرسون، ETF استراتژی اتریوم(The Ethereum Strategy ETF) در قراردادهای آتی اتر، ETF های اتر تأیید شده کانادا، صندوق های خصوصی اتر و محصولات قابل معامله که به اتر دسترسی دارند، سرمایه گذاری می کند. طبق پرونده، کاری که انجام نمی دهد خرید این دارایی دیجیتالی است.

VanEck در حال حاضر یک درخواست ETF مختص اتر نزد SEC دارد. اما سرنوشت آن محصول نامشخص است و احتمالاً به سرنوشت بیش از دوازده پیشنهاد ETF بیت کوینِ (همه محصولات به اصطلاح “33 Act”) نزدِ این تنظیم کننده اوراق بهادار که نسبت به کریپتو محتاط است، گره خورده است.

در مقابل، ETF غیر مستقیم اتر VanEck یک صندوق “40 Act” است. این ساختار ETF به احتمال زیاد از سرمایه گذاران حمایت بیشتری نسبت به همتای 33 Act خود دارد – این یک تمایز مهم برای رئیس SEC گری گنسلر است.

در اوایل ماه جاری، پلیس رمزارز خودگردان D.C اشاره کرد که SEC احتمالا دیدگاه مهربانانه تری نسبت به ETF های بیت کوین که فقط قراردادهای آتی را معامله می کنند، داشته باشد . او در مورد ETF های رمزارز اظهارنظر گسترده تری نکرد. اتر و بیت کوین تنها دو دارایی کریپتویی هستند که برای معاملات آتی در ایالات متحده تایید شده اند.

این صندوق پیشنهادی VanEck می تواند مجموعه وسیعی از محصولات اتر را معامله کند که ممکن است شامل چهارچوبهای گنسلر نباشد.

این شرکت همچنین برای صندوق مشابهی که به طور غیرمستقیم روی بیت کوین سرمایه گذاری می کند ، در کنار درخواست مستقیم تر بیت کوین ETF خود ، ثبت نام کرده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:coindesk

332921