ادامه روند نزولی سیف مون

توکن سیف مون، یک رمزارز است که در بهار امسال در رسانه های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده بود، با وجود افزایش اخیر بازار، همچنان در حال کاهش قیمت است.
تصویر ادامه روند نزولی سیف مون

به گزارش سایت خبری پرسون، این توکن در روز گذشته 16 درصد کاهش یافته است و از نظر ارزش بازار از لیست 100 سکه برتر خارج شده است.

سیف مون توکن مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس به سرعت در بازار بالغ بر 6 میلیارد دلار افزایش یافت. با سقوط گسترده بازار، قیمت سیف مون در هفته های بعد نیز کاهش یافت. اما در حالی که دیگر سکه ها در حال بازگشت هستند، سیف مون بیشتر در حال فرو رفتن است.

به گفته CoinGecko، قیمت SafeMoon تنها امروز 16 درصد کاهش یافته است، در حال حاضر قیمت هر توکن 0.00000155 دلار است. در هفته گذشته بیش از 27 درصد کاهش یافته است و در این آخرین سقوط، سقف بازار را به 813 میلیون دلار کاهش داده است. این بدان معناست که SafeMoon دیگر یکی از 100 سکه برتر در بازار CoinGecko نیست. در حال حاضر در رتبه 109 قرار دارد، اگرچه رتبه بندی می تواند بر اساس منبع متفاوت باشد. به عنوان مثال، Nomics آن را در شماره 105 داده است.

افت مستمر SafeMoon در تضاد کامل با بقیه بازار است. یک نگاه اجمالی به 100 مورد برتر CoinGecko نشان می دهد که فقط تعداد انگشت شماری از سکه ها در هفت روز گذشته کاهش یافته اند و بیشترین افت تنها 1.6 درصد است. در حقیقت، اکثریت قریب به اتفاق سکه های لیست در هفته گذشته شاهد افزایش دو رقمی قیمت بوده اند، از جمله سکه های برجسته ای مانند سولانا نزدیک به 70 درصد و کاردانو 46 درصد رشد داشته اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: decrypt.co

332716