مارک کوبان مقدار دوج کوین های خود را فاش کرد

مارک کوبان، میزبان Shark Tank و مالک باشگاه Dallas Mavericks، در توئیتی اعلام کرد که مقدار دارایی های دوج کوین او به هیچ وجه زیاد نیست.

تصویر مارک کوبان مقدار دوج کوین های خود را فاش کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، مارک کوبان کارآفرین “کمتر از ۱۵،۰۰۰ دلار دوج کوین” دارد.

در جریان بحث توییتری درباره دوج، کوبان فاش کرد که موجودی کیف پول شخصی دوج کوین او و تیم Mavericks (که فروشگاه آنلاین آنها دوج را برای فروش کالا و بلیط بازی های خود می پذیرد) کمتر از ۱۵،۰۰۰ دلار می باشد.

یکی از شرکت کنندگان در بحث اشاره کرد که این تنها بخش کوچکی از دارایی خالص ۴/۴ میلیارد دلاری این میلیاردر در رمزارزها است.

پیشتر، U.Today گزارش داده بود که جیک، پسر ۱۱ ساله کوبان نیز دوج کوین در اختیار دارد. طبق توییت کوبان در اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت)، او و پسرش تقریباً ۳۳۰۰ دوج دارند.

کوبان همچنین اشاره کرد که دوج یک راه خوب برای یادگیری سرمایه گذاری است – مخصوصاً برای پسرش.

سال گذشته و پیش از آن، مالک Dallas Mavericks از رمزارزها متنفر بود و اغلب بیت کوین (و دیگر رمزارزها) را مورد انتقاد قرار می داد و می گفت که ترجیح می دهد موز داشته باشد زیرا قابل خوردن است اما بیت کوین اینطور نیست. او این را در پادکست بیت کوین آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano) در سال گذشته نیز تکرار کرد.

با این حال، این میلیاردر نگرش خود را تغییر داده است و اکنون بیت کوین را ذخیره ارزش می نامد و دوج را بهترین رمزارزی می داند که می تواند به عنوان یک ارز واقعی استفاده شود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: u.today

332494