مبارزه قانونگذاران مجلس با قوانین بحث برانگیز حوزه رمزنگاری!

در حالی که لایحه زیرساخت های مورد بحث راه خود را از طریق کنگره آغاز می کند، طرفداران ارزهای رمزنگاری شده در مجلس نمایندگان ایالات متحده در تلاش برای مبارزه با قوانین بحث برانگیز رمزنگاری صحبت می کنند.

تصویر مبارزه قانونگذاران مجلس با قوانین بحث برانگیز حوزه رمزنگاری!

به گزارش سایت خبری پرسون، این لایحه اصلاح نشده، الزاماتی را به صرافی های رمزنگاری و سایر نهادها تحمیل می کند تا معاملات را به منظور گزارش مالیات به خدمات درآمد داخلی (IRS) گزارش دهند، که ساختار مشابهی با دستورالعمل های اعمال شده برای کارگزاران مالی سنتی نیز دارد.

نمایندگان کنگره و حامیان صنعت رمزنگاری معتقدند که مقررات جدیدی که برای این نهادهای رمزنگاری وضع شده است، به شدت از نوآوری های فناوری در ایالات متحده جلوگیری می کند. آنها همچنین می گویند که الزامات نامعقولی برای اعتبارسنجان، استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده و توسعه دهندگان کیف پول دیجیتالی وجود دارد که نمی دانند خریداران و فروشندگان آنها چه کسانی هستند.

نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان کالیفرنیا (House Democrats from California)، از جمله نمایندگان Ro Khanna ، Eric Swalwell و Anna Eshoo در حال حمایت از نمایندگان بیل فاستر (Bill Foster) و دارن سوتو (Darren Soto) برای حمایت و پشتیبانی از تجدید نظر در اصلاحات رمزنگاری هستند.

در مصاحبه ای با پولیتیکو (Politico)، نماینده سوتو(Soto) می گوید که اطمینان دارد اعضای مجلس نمایندگان از بازنگری این لایحه بیشتر حمایت می کنند.

“اعضا شروع به توجه به این موضوع کرده اند. حمایت دو حزبی در حال افزایش است تا اطمینان حاصل شود که این زبان و صحبت ها درست است.”

گفته می شود دولت بایدن(Biden)، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال آماده سازی برای پیگیری لایحه اصلی است، زیرا مقامات معتقدند این امر به آنها انعطاف پذیری بیشتری برای نظارت بر صنعت رمزنگاری می دهد.

اشو (Eshoo) از نانسی پلوسی(Nancy Pelosi)، سخنگوی مجلس نمایندگان(House Speaker) خواست تا به “مقررات غیرقابل اجرا” که در لایحه اصلی ذکر شده است، توجه کند. یکی از دستیارهای رهبری مجلس نمایندگان که نامش فاش نشده گفت که پلوسی قصد دارد زبان این لایحه را در مورد رمزنگاری مورد بررسی قرار دهد.

سوتو می گوید که کنگره های طرفدار رمز ارز سعی خواهند کرد از “هر راهی” ، خواه از طریق بسته بودجه 3.5 تریلیون دلاری دموکرات ها یا از طریق قوانین مستقل، برای بازسازی قوانین مالیاتی استفاده کنند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی باشد.

منبع: dailyhodl

332062