محمدیاری در تذکر شفاهی:

سوءمدیریت در وزارت ورزش؛ عامل کاهش مدال های المپیک2020

نماینده مردم طوالش در مجلس ضمن اشاره به کاهش تعداد مدال های کشورمان در این دوره از مسابقات المپیک نسبت به دوره قبل، گفت: این موضوع به سوءمدیریت در کمیته ملی المپیک و مجموعه وزارت ورزش بازمیگردد و در دولت جدید باید توجه ویژه ای به این موضوع انجام شود.
تصویر سوءمدیریت در وزارت ورزش؛ عامل کاهش مدال های المپیک2020

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن محمدیاری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: در فصل برداشت شلتوک برنج به جهت بارندگی های زیاد نیاز به خشک شدن برنج در کارخانجات برنج کوبی است و در صورت قطع مکرر برق، خسارت زیادی به کشاورزان وارد خواهد شد.

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: به شدت با کمبود تخت اورژانس و در بخش بستری با کمبود تخت و دستگاه های اکسیژن ساز مواجهیم و مردم را به خاطر کمبود امکانات از دست داده ایم، بنابراین هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی شود.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بیان کرد: این وزارتخانه و فدراسیون باید موضع خود را در قبال یکسری رانت ها و اتفاقات اخیر مشخص کند. اخیراً برخی تیم های شهرستانی کمتر برخوردار به دلیل ناداوری ها آسیب دیده اند.

محمدیاری اظهار داشت: همچنین ما در بحث المپیک و در مدال آوری تنزل داشته ایم، کشورمان در سال 2012 حدود 20 مدال در مسابقات المپیک کسب کرد که اکنون به یک چهارم کاهش یافته و این موضوع به سوءمدیریت در کمیته ملی المپیک و مجموعه وزارت ورزش بازمیگردد و در دولت جدید باید توجه ویژه ای به این موضوع انجام شود.

331220