با دوج کوین؛ فضا جای تبلیغات شماست!

آسمانی پر از ستاره و…. تبلیغات؟ بله، چیزی که شنیدید درست است. SpaceX ایلان ماسک و استارت آپ کانادایی Geometric Energy Corporation (GEC) به زودی یک ماهواره تبلیغاتی را به فضا پرتاب می کنند.

تصویر با دوج کوین؛ فضا جای تبلیغات شماست!

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، تیم فناوری این شرکت موشکی را به منظور ایجاد امکان تبلیغات فضایی برای مردم و البته با کمک اسپیس ایکس(SpaceX) پرتاب می کند.

ساموئل راید(Samuel Reid)، مدیرعامل و هم بنیانگذار GEC گفت که این شرکت در حال ساخت یک ماهواره ای با نام کیوب ست(CubeSat) است. او درباره ماهواره گفت که یک طرف آن دارای صفحه نمایش پیکسلی است که در آن تبلیغات، لوگوها و آثار هنری نمایش داده می شود. وی خاطرنشان کرد که هرکسی می تواند با خرید یک پیکسل با دوج کوین (Dogecoin) روی ماهواره تبلیغ کند.

“من سعی می کنم به چیزی دست یابم که بتواند دسترسی به فضا را دموکراتیک و مشارکت غیر متمرکز را امکان پذیر کند… امیدوارم مردم پول خود را برای چیزی نامناسب، توهین آمیز یا پرخاشگرانه هدر ندهند.”

این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد CubeSat را روی موشک اسپیس ایکس فالکون 9 (SpaceX Falcon 9) بارگذاری کند. این کار به رسیدن تا مدار زمین کمک می کند و سپس آن را قبل از رسیدن به ماه رها می کند. علاوه بر این، چوب سلفی داخلی ماهواره از صفحه نمایش فیلم می گیرد و فیلم را به صورت زنده در یوتیوب(Youtube) یا توییچ(Twitch) پخش می کند. این باعث می شود تماشای پخش زنده بسیار راحت تر و در دسترس باشد. در حال حاضر، شرکت ها تاریخ پرتاب را اوایل سال 2022(دی1400) تعیین کرده اند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coinquora.com

331117