شهردار خرم آباد:

توسعه شهر در گرو توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع آن است

شهردار خرم آباد گفت: شهرداری خرم اباد باید از حالت سنتی خارج شده و به سمت جذب سرمایه گذاری و رفع موانع آن حرکت کند.
تصویر توسعه شهر در گرو توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع آن است

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، سعید فتوحی شهردار خرم آباد امروز در جریان بازدید از پروژه بهسازی شهربازی کیو با تاکید بر لزوم بازسازی و تجهیز این مرکز مهم تفریحی اظهار کرد: شهر بازی کیو یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خرم آباد است و باید هرچه سریعتر تجهیز شده و خدمات دهی به شهروندان را آغاز نماید.

وی با اشاره به نقشه و طرح پروژه بهسازی شهربازی کیو تصریح کرد: باید هرچه سریعتر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولین مربوطه در شهرداری و ناظر و پیمانکار تشکیل شود.

شهردار خرم آباد تاکید کرد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه ای که قبلا در حوزه مدیریت سرمایه گذاری شهرداری تهیه شده پیش رفت و از این پس شهرداری به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهد کرد.

فتوحی در پایان با اذعان به عقب افتادگی حوزه شهری خرم آباد نسبت به مراکز دیگر استانها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهی های کلان موجود، راهی جز تشویق و جذب سرمایه گذاری نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه گذاری اولویت کاری مدیریت شهری جدید خواهد بود.

عاطفه موسی فرد / لرستان

330584