مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان تاکید کرد:

رسالت اصلی رسانه؛ آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به رسالت عام و اصلی رسانه‌های گروهی اشاره کرد و گفت: اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری حق مردم، رسالت عام و اصلی رسانه‌های گروهی است.
تصویر رسالت اصلی رسانه؛ آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی، آگاهی بخشی را از ویژگی های بارز اصحاب رسانه دانست و افزود: اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به جامعه، نقشی مهم و موثر در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن برای افکار عمومی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسوؤلان هستند، اظهار داشت: اصحاب رسانه و قلم با نشان دادن دغدغه‌ها و مشکلات در جامعه در صدد رفع آن هستند و در این میان با ارائه راهکارها به منظور رفع این موانع تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی خبرنگار جلب اعتماد مردم، نشر اخبار درست و دارای منبع موثق و بیان حقایق و واقعیت‌های جامعه است به نقش خبرنگاران انقلابی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها نقش مؤثری در آگاهی بخشی به مردم برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی داشته و تاثیر آن در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، انعکاس اخبار و حضور خبرنگاران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: رسالت مهم انتقال پیام و مفاهیم جنگ نیز بر عهده این عزیزان بوده است.

حجت الاسلام بیگدلی، نقش خبرنگاران در شرایط فعلی کرونایی را بسیار مهم خواند و افزود: اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا و همچنین تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از دیگر مسوؤلیت‌های خطیر خبرنگاران در این مدت بوده است.

وی به رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران در خصوص تولید محتوا، جریان سازی و انعکاس طرح کمک مؤمنانه، اشاره کرد و اظهار داشت: این کار موجب ترویج انفاق و یاری رساندن به همنوعان و همچنین ایجاد همدلی و همراهی مردم شده است.

حجت الاسلام بیگدلی ضمن قدردانی از عملکرد و فعالیت‌های اصحاب رسانه و خبرنگاران، افزود: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان قدردان تلاش و زحمات این عزیزان که سبب بیداری، بصیرت و روشنگری مردم در جامعه هستند، می‌باشد.

منبع: ایرنا

330512

مطالب مرتبط