ابهری‌ها با ۱۶۰ عنوان برنامه میزبان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از استقبال ابهری‌ها با ۱۶۰ عنوان برنامه از کنگره ۳۵۳۵ شهید استان خبر داد.
تصویر ابهری‌ها با ۱۶۰ عنوان برنامه میزبان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان می‌شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، محسن احمدی‌تبار صبح امروز (۱۸ مردادماه) در مراسم تقدیر از خبرنگاران شهرستان ابهر با بیان اینکه روز خبرنگار بهانه‌ای برای تقدیر از زحمات کسانی است که همواره در سرما و گرما در سنگر اطلاع‌رسانی تلاش می‌کنند، اظهار کرد: خبرنگاران نقش بی‌بدیل در حفاظت از دستاوردهای انقلاب به وسیله قلم خود دارند.

وی با اشاره به انتقاد خبرنگاران از فضای خبری حاکم بر شهرستان و دعوت نشدن آنان به جلسات دستگاه‌های اجرایی به ویژه فرمانداری ابهر، تصریح کرد: در راستای برطرف شدن این مشکل همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

این مسئول با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در کشور، ادامه داد: اصحاب رسانه نیز باید در کنار دولت جدید باشند تا با کمک همگانی بتوانیم مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور مرتفع شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان و ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر، عنوان کرد: در همین راستا ۱۶۰ عنوان برنامه در کمیته‌های ۱۶ گانه این جشنواره برنامه‌ریزی شده که برخی از آن‌ها اجرا و برخی نیز در حال برگزاری است.

در ادامه این مراسم، مسئولان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ابهر نیز با اشاره به نام‌گذاری سالروز شهادت شهید صارمی به عنوان روز خبرنگار، متذکر شد: گرامی‌داشت همه ساله این روز نشان از این است که خون شهیدان همیشه در جامعه ما ساری و جاری است.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوند با اشاره به تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری و فرمایشات مقام معظم رهبری در این روز، بیان کرد: کشورمان روزهای سختی را می‌گذراند که برای عبور از این روزهای پرتلاطم همه باید دست به دست هم دهند.

وی با بیان اینکه با آغاز دوره جدید ریاست‌جمهوری فصل جدیدی در کشورمان آغاز شد، اضافه کرد: حل مشکلات مردم در گرو برخورداری از روحیه انقلابی است، زیرا فرد برخوردار از این روحیه همواره در خدمت مردم بوده و دنبال نوکری و حل مشکلات آنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مسئولان باید تلاش کنند در فکر مردم باشند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین خواسته مردم از رئیس‌جمهور جدید این است که اثرات اقدام و برنامه‌ریزی‌هایش در معیشت و زندگی مردم مشاهده شود.

منبع: ایسنا

330484

مطالب مرتبط