کوکوین ربات معامله گر را به کاربران وب ارائه داد

راه حل ربات معامله گر کوکوین (KuCoin) مزایای بی شماری را برای معامله گران رمزارز دارد که شامل راحتی، کارایی و استراتژی های قدرتمند می باشد.
تصویر کوکوین ربات معامله گر را به کاربران وب ارائه داد

به گزارش سایت خبری پرسون، این ابزار جدید بدون در نظر گرفتن تجارب در دسترس کاربران است، زیرا به گونه ای طراحی شده است که به بسیاری از افراد در بهبود سودآوری کلی معاملات خود کمک می کند. در حال حاضر از طریق برنامه KuCoin و وب در دسترس است، کاربران می توانند گزینه های مختلفی را که در اختیار دارند، امتحان کنند.

KuCoin چندین دلیل مهم برای راه اندازی این محصول رایگان جدید دارد. اول از همه ، تیم می خواهد تاکتیک های سرمایه گذاری حرفه ای را برای معامله گران و کاربران روزمره رمزارز به ارمغان بیاورد. این ربات استراتژی های معامله گری ساده و در عین حال موثر دارد. پارامترهای مبتنی بر AI به کاربران کمک می کند سود بیشتری کسب کنند. برای معامله گران، این امر نیازی به صرف ساعت ها تحقیق درباره فرصت های بازار را از بین می برد.

چه یک معامله گر مبتدی یا پیشرفته رمزارز باشید، ربات معامله گر KuCoin دسترسی به دنیای رمزارز و تنوع بخشیدن به سبد معامله را آسان می کند. این ربات از معاملات اسپات، DCA، آتی و تعادل هوشمند پشتیبانی می کند. هر گزینه ای هدف خاصی را ارائه می دهد و کاربران می توانند بین آن ها جابجا شوند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coingape

330362