جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

جاعل اسناد در سلطانیه دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: جاعل اسناد، مهر و امضاء در شهرستان سلطانیه دستگیر شد.
تصویر جاعل اسناد در سلطانیه دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ایرج خانی‌پور اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و ارائه شکایت مبنی بر اینکه اقداماتی در خصوص فروش ملک و املاک با مهر و امضای وی به افراد غیر بدون اطلاع وی صورت می گیرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با بررسی‌های صورت گرفته ماموران پلیس آگاهی به شخصی مشکوک و نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیسی به جرم خود اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی مهر و اسناد و اوراق ملکی جعلی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جعل و کلاهبرداری به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشند و از ارائه مهر و برگه‌های سفید امضا به افراد غیر خودداری کنند.

خانی‌پور در ادامه از کشف 46 تن گندم قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 220 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق گندم، به منظور جلوگیری از خروج گندم از کشور عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان طی چندین مرحله حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهر زرین آباد اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این طرح از پنج دستگاه کامیون 46 تن گندم که به صورت غیر مجاز و بدون کسب مجوز از اداره جهاد کشاورزی و سازمان غله حمل می‌شد کشف شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش گندم کشف 3 میلیارد و 220 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا پنج دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیرمراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی در این شهرستان مبارزه با قاچاق کالا بخصوص کالاهای اساسی را از اولویت‌های کاری خود قرار داده است و با اجرای طرح‌های مختلف موفقیت‌ها و نتایج قابل توجهی را بدست آورده است.

منبع: فارس

330087