سیدمهدی میرداودی، سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک شد

طی حکمی از سوی جعفرپور سرپرست شهرداری اراک، سیدمهدی میرداودی به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری معرفی شد.
تصویر سیدمهدی میرداودی، سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک شد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، طی حکمی از سوی جعفرپور سرپرست شهرداری اراک، سیدمهدی میرداودی به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری معرفی شد و از زحمات وهاب حمزه‌لو در زمان تصدی این اداره تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در متن این حکم آمده است، به موجب این ابلاغ و با توجه به تجارب ارزشمند، جنابعالی به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک منصوب می گردید. امید است، با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجربیات کسب شده و روش های نوین مدیریتی، در انجام امور محوله و خدمت به شهر و شهروندان اراکی، همواره موفق و موید باشید.

سید مهدی میرداودی فارغ التحصیل رشته ارتباطات و کارمند شهرداری با سابقه بیش از 14 ساله در شهرداری اراک است که سابقه مدیریت روابط‌ عمومی شورای شهراراک، روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، معاون بازرسی سازمان حمل و نقل شهرداری اراک و فعالیت در حوزه موسیقی را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.
رسانه پرسون ضمن تبریک این انتصاب به جناب آقای سید مهدی میرداودی و آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشان در انجام امور محوله و خدمت به شهروندان، از زحمات جناب آقای وهاب حمزه لو در زمان تصدی این اداره تقدیر و تشکر می نماید.

329962