رحمتی در گفت و گو با پرسون:

اظهارات قلعه نویی درباره پنالتی اول استقلال درست است/  تیم های استقلال و فولاد با برنامه بازی می کنند

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره اظهارات قلعه نویی بعد از بازی استقلال و گل گهر توضیحاتی را بیان کرد. 
تصویر اظهارات قلعه نویی درباره پنالتی اول استقلال درست است/  تیم های استقلال و فولاد با برنامه بازی می کنند

کیانوش رحمتی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار پرسون درباره پیروزی آبی پوشان برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم. تیم ها در جام حذفی احتیاط بیشتری می کنند تا گل نخورند. با توجه به اینکه هر دو تیم می خواستند بازی را به دقایق پایانی بکشانند به همین علت بازی باکیفیتی ندیدیم.

او در ادامه گفت: فرسایشی بودن لیگ بیستم فوتبال هم در کیفیت پایین بازی استقلال و گل گهر سیرجان تاثیر داشت. به هر حال مسابقات لیگ برتر 13 ماه طول کشید و تیم ها دچار خستگی جسمی و روحی شدند و این موضوع روی عملکرد 2 تیم تاثیرگذاشت.

رحمتی درباره اشتباهات داوری در بازی استقلال و گل گهر اظهار کرد: مربی تحت فشار قرار دارد و واقعا اشتباهات داوری سهوی است. البته داوران باید تمرکز لازم داشته باشند تا کمترین اشتباه را مرتکب شوند. به نظرم داور نباید اشتباهات تاثیرگذار داشته باشد. امسال داوری ما عملکرد خوبی نداشت و ارزیابی کارشناسان داوری نسبت به قضاوت داوران مثبت نبوده است. پنالتی اول استقلال برابر گل گهر درست نبود و از آن طرف هم بیان کردند که خطایی قبل ازضربه ایستگاهی وبه ثمر رسیدن گل گل گهر رخ نداد.

او افزود: اشتباهات تاثیرگذار داوری در بازی های فوتبال زیاد شده است. به نظرم کمیته داوران باید نظارت بیشتری داشته باشد و امیدوارم با تغییرات رخ داده در کمیته داوران شاهد انسجام بیشتر و داوری های بهتر باشیم.

بازیکن اسبق استقلال درباره شائبه تلاش ها برای قهرمانی استقلال در جام حذفی تصریح کرد: به نظرم واقعیت به این صورت نیست. به هر حال شاید در بازی فینال جام حذفی بین استقلال و فولاد اتفاقاتی رخ بدهد و آبی پوشان قهرمان نشوند. صحبتهای قلعه نویی در مورد پنالتی اول استقلال درست است اما تا جایی که می دانم نتیجه از قبل پیش بینی شده نیست. متاسفانه در فوتبال ایران آن قدر اتفاقات زیادی رخ داده است که نمی توانیم به طور مطمئن مسئله ای را مطرح کنیم. اشتباهات داوری همیشه وجود داشته و برخی از تیم ها سود بردند و بعضی دیگر ضرر کردند.

وی درباره بازی فینال بین استقلال و فولاد اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی را شاهد باشیم. هر 2 تیم با برنامه فوتبال بازی می کنند و مربیان جوانی دارند. همچنین هر 2 تیم بازیکنان خوبی دارند. البته فکر می کنم فولادی ها با توجه به محرومیت فرهاد مجیدی و سید حسین حسینی و از آن طرف بازگشت فرشاد احمد زاده و ساسان انصاری شرایط بهتری نسبت به استقلال دارند. البته تیم استقلال هم در 10، 12 بازی اخیر عملکرد خوبی داشتند.

رحمتی در پایان درباره اینکه کدامیک از تیم های استقلال و فولاد قهرمان می شوند، گفت: نتیجه این بازی قابل پیش بینی نیست چون شرایط هر 2 تیم خوب است. امیدوارم در ابتدا بازی خوبی ببینیم و بعد از آن هر تیمی که حقش است به قهرمانی در جام حذفی برسد.

329854