حمایت تمام قد ایلان ماسک از جامعه رمزارز

جامعه ارزهای دیجیتال به تلاشهای سخت خود تنها چند ساعت قبل از رای گیری مهم در مورد مالیات بر دارایی های دیجیتال از سوی کنگره آمریکا ادامه می دهد. این بار، آنها از یکی از تأثیرگذارترین افراد ایلان ماسک پشتیبانی دریافت کردند.

تصویر حمایت تمام قد ایلان ماسک از جامعه رمزارز

به گزارش سایت خبری پرسون، CryptoPotato دیروز جنجالی را گزارش کرد که از سوی مقامات آمریکایی در رابطه با تلاش این کشور برای تنظیم و اجرای مالیات بر صنعت دارایی های دیجیتال مطرح شد.

به طور خلاصه، سناتورها مارک وارنر و راب پورتمن متممی را پیشنهاد کردند که می خواهد تقریباً از همه جوانبی که مشمول عنوان “broker”(کارگزاری یا واسطه به طور کلی) هستند، مالیات بگیرد. سناتورها سینتیا لومیس، ران وایدن و پت تومی طرح مخالفی با قوانین کمتر سختگیرانه ای را ارائه کردند، اما وارنر و پورتمن یک “متمم لحظه آخری” ارائه کردند، که چشم کریپتویی ها را (دوباره) به آن جلب کرد.

اساساً، طرح پیشنهادی اخیر آنها شامل ماینرهای اثبات کار و فروشندگان کیف پول نمی شود. اما جالب است که دولت بایدن از این متمم خاص حمایت کرد.

همانطور که آنتونی پامپلیانو خاطرنشان کرد، جامعه کریپتو با وجود نامهای بی شماری که نگرانی خود را نشان می دهند و مردم را ترغیب می کند که “با سناتورهای خود تماس بگیرید” و “به آنها بگویید که می خواهید نوآوری و رفاه اقتصادی در ایالات متحده باقی بماند”، به سرعت پاسخگو بود.

بری سیلبرت، بنیانگذار و مدیرعامل Digital Currency Group، افزود که این حرکت “تغییر ایجاد می کند” زیرا “تلاش های سناتورها تأثیر مثبت دارد”. وی همچنین به فالوئرهای خود توصیه کرد که “تماس، ایمیل و تگ کردن نمایندگان خود در توییت ها را ادامه دهید.”

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل Coinbase، که کاملاً مخالف متممِ پورتمن است، رای گیری را یکی از “چند لحظه کلیدی که آینده ما را تعیین می کند” توصیف کرد. علاوه بر این، او نشان داد که چرا درخواست از تأییدکنندگان اثبات سهام برای رعایت قوانین در حالی که ماینرهای اثبات کار را حذف می کنیم، درخواستی “غیرممکن” است.

گذشته از همه کریپتویی هایی که مخالف این پیشنهاد خاص بودند، مدیرعامل تسلا نیز به آنها پیوست. ایلان ماسک با آرمسترانگ موافقت کرد و خاطرنشان کرد: “الان زمان انتخاب برندگان یا بازندگان در فناوری رمزارزها نیست”، زیرا “هیچ بحرانی که ما را مجبور به قانونگذاری شتابزده کند، وجود ندارد”.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:cryptopotato

329828