رئیس سازمان صمت لرستان:

راه اندازی سایت شن و ماسه و پایانه سنگ صادراتی از جمله اهداف صمت لرستان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: ما بصورت جدی به دنبال راه اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه صادراتی سنگ هستیم.
تصویر راه اندازی سایت شن و ماسه و پایانه سنگ صادراتی از جمله اهداف صمت لرستان است

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، بهزاد منصوری در دیدار با دکتر مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی با اشاره به مشکلات برخی از واحد های صنعتی استان بیان کرد: راه‌اندازی سایت شن و ماسه کوهی با توجه به وسعت معادن شن و ماسه سالها میتواند منبع تامین این کالا بوده و به صورت متمرکز و ماندگار جوابگوی بازار این محصول باشد.

وی در خصوص راه اندازی پایانه سنگ صادراتی استان نیز ابراز کرد: از مزایای این پایانه این است که با تجمیع انواع سنگ‌های خاص صادراتی، هم خریداران سنگ، نیازمند به جستجوی سنگ با کیفیت و مورد نظر در سطح استان نیستند و هم فروشندگان، بازار فروش متمرکز و متنوعی خواهند داشت.

این مقام مسئول تاکید کرد: با راه اندازی پایانه صادراتی استان به دنبال برند سازی این محصول ارزشمند هستیم و با توجه به کیفیت سنگی که در استان وجود دارد به راحتی برند قابل ارائه خواهدبود.

وی اظهار داشت: با راه اندازی این پایانه، تحول عظیمی در بحث صادرات سنگ به وجود خواهد آمد و مطمئناً از سراسر دنیا مشتریان زیادی جهت خرید به استان سرازیر خواهند شد.

منصوری در پایان افزود: اینکه چه مدت از عمر مدیریتی هر فرد باقی مانده باشد اصلاً مهم نیست ما معتقدیم که باید کار را به صورت حرفه ای، صادقانه و تا لحظه آخر دنبال و به سرانجام رساند و از جمله اهداف صمت لرستان راه اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه سنگ صادراتی است.

عاطفه موسی فرد/خبرنگار پرسون لرستان

328838