بیش از۳۰۰۰ نفراز کارکنان متروی تهران واکسینه شده‌اند

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بیان کردند در طی چهار روز ۳ هزار و۲۰۰ نفر از کارکنان مترو واکسینه شدند.
تصویر بیش از۳۰۰۰ نفراز کارکنان متروی تهران واکسینه شده‌اند

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس نظری با اشاره به اینکه از روز سه شنبه ۵ مرداد ماه با آغاز رسمی واکسیناسیون کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ۳ هزارو ۲۰۰ نفر واکسینه شدند.

وی درباره واکسیناسیون رانندگان تاکسی همزمان با کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیزگفت: طی سه روز نزدیک به ۳۰۰ نفر از رانندگان تاکسی نیز در سالن ولایت ساختمان مرکزی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه واکسینه شده‌اند.

نظری با بیان اینکه کارکنان مدیریت سلامت، ایمنی و طب کار این شرکت نیز آموزش‌های لازم برای تزریق واکسن را دیده اند و در کنارکارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشغول به واکسیناسیون هستند، افزود: روند کار سرعت بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر روزانه برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر فراخوان زده می شود تا برای زدن واکسن مراجعه کنند.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری بیماری کرونا تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا دو هفته دیگر تمامی ۱۴ هزارو ۵۰۰ نفر پرسنل رسمی و پیمانی واکسینه می شوند و بعد از اتمام کار واکسیناسیون طبق زمانبندی اعلام شده وارد فاز دوم واکسیناسیون خواهیم شد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نظری خاطرنشان کرد: قطعا ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه با توجه به پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همانند قبل انجام می‌شود و با توجه به افزایش سرعت انتقال ویروس کرونا در پیک پنجم، ضدعفونی برای ما بسیار حائز اهمیت است و ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

328434