رئیس آگاهی شهرستان ری در گفتگو با پرسون خبر داد؛

دستگیری متهمانی که در فضای مجازی بانوان را اغفال می کردند

سرهنگ گودرزی گفت: متهمینی که در فضای مجازی و سایت های همسریابی سعی می کردند با خانم هایی که مجرد و یا متارکه کرده اند آشنا شوند و پس از آشنایی با خوراندن شربت بیهوشی، طلاجات آن ها را می ربودند، دستگیر شدند.
تصویر دستگیری متهمانی که در فضای مجازی بانوان را اغفال می کردند

سرهنگ حیدر گودرزی رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار حوادث پرسون در تبیین اقدامات خود در حاشیه دومین طرح رعد شهرستان ری، اظهار داشت: متهمانی بودند که در فضای مجازی و سایت های همسریابی سعی می کردند با خانم هایی که مجرد و یا متارکه کرده اند آشنا شوند‌. آنها در فضای مجازی همین آشنایی را ادامه داده تا این خانم ها را اغفال و به محل قرار می کشاندند. بعد از اینکه خانم ها به محل حاضر می شدند با شربتی که در آن داروی بیهوشی ریخته شده بود، آنان را بیهوش و سپس اقدام به سرقت طلاجات آنها میکردند‌.

این مقام انتظامی بیان داشت: طی اقدامات و عملیات های پلیسی این متهمان در یکی از شهرستان های ایران دستگیر شدند و انگیزه آن ها مالی بود.

سرهنگ گودرزی در تشریح پرونده کودک ربائی نیز اشاره کرد: متهمی با خودروی پژو اقدام به ربودن و تجاوز جنسی کودک ۷ ساله نمود که بلافاصله این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی توضیح داد: با بررسی های اطلاعاتی به یکی از سارقان قدیمی خود رسیدیم و محل اخفای این سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و به جرم خود نیز اعتراف نمود.

این مقام انتظامی بیان داشت: شهروندان برای جلوگیری و ایمن ماندن از خطرات حتما به هشدارهای پلیسی توجه کنند.

ساراپیرانه

انتهای پیام/

328038