1050 طرح اشتغالزایی بسیج سازندگی استان زنجان اجرایی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از اجرای یک هزار و 50 طرح اشتغالزایی از سوی بسیج سازندگی استان زنجان طی امسال خبر داد.
تصویر 1050 طرح اشتغالزایی بسیج سازندگی استان زنجان اجرایی می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ عباس بابایی امروز در مراسم افتتاح کارگاه تولید لباس شهید سید جواد موسوی اظهار داشت: کارگاه تولید لباس شهید سید جواد موسوی با 200 میلیون تومان هزینه امروز افتتاح شد که 50 میلیون آن توسط توسط قرارگاه جهادی 313 تامین شده است.

وی با بیان اینکه 10 عدد چرخ خیاطی از سوی قرارگاه جهادی 313 برای تجهیز این کارگاه اهدا شده است، افزود: با راه‌اندازی این کارگاه برای 10 نفر به صورت مستقیم و برای 15 نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

این مسئول بیان داشت: امسال از بین یک هزار و 50 طرح، 50 میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بانک‌های عامل، کمیته امداد امام خمینی (ره) و تسهیلات یارانه دار سازمان برنامه و بودجه به طرح‌های سازمان بسیج سازندگی اختصاص می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان از تسهیلات توسط سازمان برنامه بودجه استان زنجان تامین می‌شود، افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان نیز در زمینه اشتغال خرد و کوچک 25 میلیارد اختصاص می‌یابد.

بابایی بیان داشت: با همکاری بانک‌های عامل نیز 16 میلیارد تومان برای طرح‌های مورد حمایت سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ارائه می‌شود.

327777