مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

احتمال بازگشت خاموشی‌ ها وجود دارد

به علت بالا رفتن بار بیش از حد از طریق مدیریت شبکه به تمام شرکت‌های توزیع و شرکت‌های برق منطقه‌ای اعلام شده که حتما باید مدیریت بار اضطراری داشته باشند
تصویر احتمال بازگشت خاموشی‌ ها وجود دارد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: فعلا خاموشی خانگی اعمال نشده، ولی برای روزهای آینده نیاز به همکاری است تا با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی خانگی جلوگیری کنیم.

امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اظهار داشت: به دلیل خروج چند واحد نیروگاه آبی و بخار مشکلاتی در صنعت برق کشور به وجود آمده که احتمال بازگشت خاموشی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: به علت بالا رفتن بار بیش از حد از طریق مدیریت شبکه به تمام شرکت‌های توزیع و شرکت‌های برق منطقه‌ای اعلام شده که حتما باید مدیریت بار اضطراری داشته باشید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اضافه کرد: فعلا خاموشی خانگی اعمال نشده ولی برای روزهای آینده نیاز به همکاری است تا با مدیریت مصرف بتوانیم از خاموشی خانگی جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: برای بخش صنایع محدودیت‌های در نظر گرفته شده که از طریق سایت شرکت با هماهنگی خود مشترکان صنعتی این برنامه اعمال می‌شود تا با این همکاری صنعت هم با مشکلات کمتری روبه‌رو شود.

مرآتی، از تمامی مشترکان بخش خانگی، کشاورزی و صنعتی خواست در هفته‌جاری برای جلوگیری از بروز خاموشی‌ها صرفه‌جویی داشته باشند تا خاموشی‌ها به حداقل برسد.

منبع: فارس

326377