مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

بیش از یک میلیون تردد در فاصله زمانی ۳۰ تیر تا اول مرداد در سطح استان کرمانشاه ثبت شد

در ایام تعطیلات سپری شده ۷۳۲ تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است
تصویر بیش از یک میلیون تردد در فاصله زمانی ۳۰ تیر تا اول مرداد در سطح استان کرمانشاه ثبت شد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۸ میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۷۷ تردد در محورهای ارتباطی این استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یک برابری تردد را نشان می‌دهد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گوبا خبرنگاران تصریح کرد: میزان تردد در چهار ماه سپری شده از سال گذشته در استان را ۴۷ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۹۸۳ مورد اعلام کرد.

وی همچنین گفت: بیش از یک میلیون تردد در فاصله زمانی ۳۰ تیر تا اول مرداد در سطح استان کرمانشاه ثبت شد که نسبت‌ به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد کاهش یافته است.

او گفت: کمترین تردد در ایام تعطیلات گذشته محور گیلانغرب - سومار با ۶۰۳ و بیشترین تردد با بیش از ۹۱ هزار تردد در محور بیستون- کرمانشاه به ثبت رسید.

کرمی تردد وسایل نقلیه سنگین را بیش از ۱۲۷هزار و وسایل نقلیه سبک را ۸۹۱هزار دستگاه در این مدت اعلام کرد و افزود: در ایام تعطیلات سپری شده ۷۳۲ تخلف سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی در پایان افزود: هموطنان می‌توانند قبل از اقدام به سفر، با شماره‌ گیری سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها مطلع و سپس اقدام به سفر نمایند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

منبع: ایرنا

326352