در توییتر رسمی بنیاد سولانا اعلام شد؛

راه اندازی استخرهایی برای استیکینگ/ دریافت پاداش با تأمین امنیت

بنیاد سولانا گفته است این برنامه برای افزایش قابلیت شبکه در مقاومت در برابر اختلالات یا حملات سایبری راه اندازی شده است.

تصویر راه اندازی استخرهایی برای استیکینگ/ دریافت پاداش با تأمین امنیت

به گزارش سایت خبری پرسون، طبق این اطلاعیه، برنامه استخر استیکینگ سولانا از طریق یک پروسه حاکمیتی درون زنجیره ای اجرا می شود. هریک از دارندگان SOL می توانند از طریق کیف پول غیرامانی SolFlare، که امکان اتصال به این شبکه را برای کاربران فراهم می کند، در این فرآیند شرکت کنند.

“دارندگان توکن SOL می توانند با سپرده گذاری توکن های خود در یک یا چند اعتبار سنج، پاداش کسب نموده و به افزایش امنیت شبکه کمک کنند. جوایز توکن های استیک شده بر اساس نرخ تورم فعلی، تعداد کل SOLهای سپرده شده در شبکه و زمان و کارمزد هر اعتبارسنج تعیین می شوند”.

بنیاد سولانا گفته است این برنامه برای افزایش قابلیت شبکه در مقاومت در برابر اختلالات یا حملات سایبری راه اندازی شده است. در این اطلاعیه آمده است که این استخرهای استیکینگ به عنوان مشوقی برای کاربران در نظر گرفته شده است تا آنها را تشویق کند توکن های SOL خود را بین اعتبار سنج های مستقل سپرده گذاری نمایند. با افزایش توزیع سهام، امنیت شبکه نیز افزایش می یابد.

چگونه می توان همزمان با تأمین امنیت سولانا، پاداش گرفت؟

هنگامی که یک کاربر توکن SOL خود را سپرده گذاری می کند، این توکن ها میان “تعداد زیادی اعتبار سنج” توزیع می شوند. پس از آن، به علاوه پاداش برای استیکینگ، کاربران متناسب با وجوه سپرده گذاری شده، توکن دریافت می کنند. این پاداش ها می توانند در سایر برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند بازارساز خودکار Raydium و صرافی غیرمتمرکز Serum استفاده شوند.

طبق اعلام این بنیاد، شرکت کنندگان در این استخر می توانند در صورت داشتن هر یک از معیارهای زیر از مشوق های دیگری نیز بهره مند شوند. اولاً، اگر کاربران تا 30 آگوست 2021 (8 شهریور) استخر استیک خود را راه اندازی و تعریف مقاومت در برابر سانسور را تبلیغ کنند، واجد شرایط دریافت 100 توکن SOL خواهند بود.

مورد بعد این که، بعد از رسیدن میزان SOL سپرده گذاری شده در استخر به 100000 واحد، اگر بتوانند مبلغ سپرده گذاری شده را به 1000000 واحد برسانند، 200 واحد SOL دریافت می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: newsbtc

326163