یونی سوآپ اطلاعیه داد:

قطع دسترسی به برخی توکن های متعلق به پروتکل های تحت حمایت

یونی سوآپ لبز، شرکت توسعه دهنده صرافی غیر متمرکز یونی سوآپ، روز جمعه اعلام کرد که دسترسی به برخی از توکن های متعلق به پروتکل های تحت حمایت را قطع می کند.
تصویر قطع دسترسی به برخی توکن های متعلق به پروتکل های تحت حمایت

به گزارش سایت خبری پرسون، این شرکت “چشم اندازی در حال تکامل قوانین نظارتی” در این حوزه را دلیل این اقدام معرفی کرده است. این خبر بلافاصله پس از خبر بازرسی موشکافانه توکن هایی منتشر شد که ارائه دهنده آفرهایی هستند که به طور معمول در سطح یک صرافی، به ویژه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار و کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده قانون گذاری می شوند.

به گزارش وبسایت خبری The Block، فهرست منتشر شده بیش از 100 توکن ازجمله توکن های سهامی، آپشن ها و مشتقات را شامل می شود. برای مثال می توان به Tether Gold، آپشن های opyn بر بستر ETH، محصولات مصنوعی ارائه شده با سایر کوین ها و سهام ها، نسخه های توکنیزه شده Zelda و Mini Mario Cash، و همچنین سهام هایی چون ” mirror Amazon” و “mirror Tesla ” اشاره کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است که:

“نکته مهم این است که پروتکل یونی سوآپ برخلاف رابط کاربری، مجموعه ای از قراردادهای هوشمند مستقل، غیرمتمرکز و غیرقابل تغییر است. این پروتکل می تواند برای هر فرد متصل به اینترنت، دسترسی بدون محدودیت فراهم کند.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: theblockcrypto

326074