ابتلای 80 درصد مراجعان بیمارستان گناوه به کرونا

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان به شدت درحال افزایش است و ۸۰ درصد مراجعه کنندگان به این بیمارستان مبتلا به ویروس کرونایی هستند.
تصویر ابتلای 80 درصد مراجعان بیمارستان گناوه به کرونا

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، محمدعلی دریانورد روز سه شنبه به خبرنگاران این شهرستان اعلام کرد: باتوجه به اینکه در پیک پنجم ویروس کرونا قرار داریم، تعداد زیادی از اهالی این شهرستان درگیر آن شده‌اند و روزانه به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی اظهارداشت: بیشتر مبتلایان به کرونا در این شهرستان از سوش جدید (دلتا) هستند که شیوع و سرایت و مرگ ومیر آن زیاد است و باید همشهریان رعایت پروتکل های بهداشتی را بجد در دستورکار قرار دهند.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: باتوجه به اینکه بیمارستان با روند افزایشی بیماران کرونایی مواجه شده است، به ناچار بخش جدیدی را افتتاح و به درمان و بستری اختصاص داده‌ایم.

وی از مردم این شهرستان خواست بجد نکات بهداشتی را با توجه روند صعودی این بیماری رعایت کنند، تا بعد از واکسیناسیون این ویروس در دنیا و ایران ریشه‌کن شود.

دریانورد بیان کرد: پرهیز از دورهمی و تجمع‌ها از جمله در مراسم تشییع جنازه‌ها و عروسی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور نیافتن در اماکن شلوغ و بازار بجز در موارد ضروری از نکات مهم است که شهروندان باید ملزم به رعایت آن شوند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو بیمارستان است و در وضعیت حاد قرمز کرونایی قرار دارد.

منبع: ایرنا

325396