معاون استاندار:

یارانه سوخت به حساب 26 هزار و 292 خانواده مرزنشین در کردستان پرداخت شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: طبق آخرین برآوردها اسفندماه سال 99 به هر خانوار مرزنشین ساکن در شعاع 20 کیلومتری شهرهای مریوان، سروآباد، بانه و سقز یک میلیون و 924 هزار تومان پرداخت شده است.

تصویر یارانه سوخت به حساب 26 هزار و 292 خانواده مرزنشین در کردستان پرداخت شد

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در نشست کارگروه سوخت مرزی این استان در سخنانی اظهار داشت: طبق آخرین برآوردها اسفندماه سال 99 به هر خانوار مرزنشین ساکن در شعاع 20 کیلومتری شهرهای مریوان، سروآباد، بانه و سقز یک میلیون و 924 هزار تومان پرداخت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: جمع کل خانواده‌هایی که در این شهرها این مبلغ را دریافت کرده‌اند 26 هزار و 292 خانوار می‌باشند.

زارعی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در ماه جاری نیز به حساب 4422 خانوار که موفق نشدند مبلغ فوق را در اسفندماه 99 دریافت کنند، مبلغ مذکور پرداخت شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: این مبالغ پرداختی به سرپرستان خانواده‌های مذکور در شهرستان‌های مریوان، بانه، سقز و مریوان از محل سود حاصل از صادرات سوخت از مرزهای این استان تامین و پرداخت شده است.

سیدعثمان محمودی ـ استان کردستان

324874