تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)؛ شنبه 26 تیر

پس از اینکه بازگشت 50 درصدی کاردانو (ADA) از کف ماه ژوئن(خرداد) به سرعت در مقاومت کلیدی متوقف شد، دو هفته گذشته روند نزولی داشته است.
تصویر تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)؛ شنبه 26 تیر

به گزارش سایت خبری پرسون، بازار کلی رمزارز در ماه گذشته فاقد جهت بوده است که بسیاری از سرمایه گذاران را در مورد اینکه در چه نوع بازاری به سر میبریم کنجکاو کرده است.اگر BTC زیر سطح حمایتی $30,000 برود به احتمال زیاد باعث ایجاد آبشار فروش در سراسر بازار میشود. کاردانو (ADA) باید حمایت های کلیدی را نگه دارد تا از سقوط زیر $1.00 نجات پیدا کند.

قیمت ADA از 5 جولای(14تیر) در داخل یک کانال نزولی گیر کرده است . قیمت بعد از هر برخورد با خط روند به شدت به سمت پایین رفته است چرا که به نظر نمی رسد روند نزولی شکسته شود. در زمان انتشار این مطلب، قیمت ADA به حمایت مهم خود در 1.15 دلار رسیده که باعث شده سایه کوتاهی تا آن محدوده تشکیل شود. اگر گاوهای ADA موفق به ایجاد افزایش قیمت قوی نشوند، ما قیمت زیر $1.10 را بسیار سریع خواهیم دید.

تحلیل قیمت کاردانو: نمودار 4 ساعته ADA/USDT

برای اینکه قیمت ADA یک روند صعودی را شروع کند، باید از نقاط بسیاری عبور کند.اولین نقطه شامل مقاومت مهم 1.20 تا 1.26 دلار است که در ۶ ماه گذشته به عنوان یک نقطه مهم عمل کرده است. در اطراف این مقاومت مهم، MA بیست و پنج روزه است که برای نزدیک به 2 هفته قیمت را پایین نگه داشته است.گاوها باید دوباره این ناحیه و MA را به دست بگیرند تا در موقعیتی قرار بگیرند که برای شکستن خط روند میان مدت که برای نزدیک به یک ماه به آن واکنش نشان داده شده است ؛تلاش کنند.

عبور کردن از تمام این نواحی ADA را در موقعیت خوبی برای شروع بازگشت به وسط محدوده 1.50 قرار میدهد.

با توجه به RSI ما میتوانیم ببینیم که قدرت در حال جمع شدن بوده است تا یک حرکت بزرگ به سمت بالا یا پایین را آغاز کند.MACD در چند هفته گذشته نزولی بوده است چرا که هیستوگرام به شکلی نزولی پیش میرود. عبور از خط 0 به احتمال زیاد قدرت مورد نیاز کاردانو برای شروع نوعی از بازگشت را فراهم خواهد کرد.

سطوح قیمتی روزانه ADA

نرخ اسپات:1.15 دلار

روند: نزولی

میزان نوسان: زیاد

حمایت: 1.15 دلار

مقاومت: 1.20 دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:coingape

324511