مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کشتی تویسرکان برگزار شد

نشست هیئت ریئسه هیئت کشتی استان با حضور روسای هیات شهرستان ها به میزبانی تویسرکان برگزار شد.
تصویر مراسم تکریم و معارفه رئیس هیئت کشتی تویسرکان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این نشست مصوباتی به تصویب رسید که راه اندازی لیگ نوجوانان و جوانان، تاسیس مدرسه کشتی و ساماندهی و حمایت از کشتی بانوان از عناوین مهم این نشست بود.

در این نشست به جدیت در حمایت از کشتی پایه و ساماندهی مربیان فعال پرداخته شد و حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان افزود؛ اگر می‌بینیم ورزش کشور‌هایی همچون چین در المپیک صدرنشین هستند نشان از حرفه ای بودن و نگاهی تخصصی به ورزش در این کشور‌هاست، اگر می خواهیم که ورزش‌مان پیشرفت کند باید ورزش حرفه ای و مربی‌گری را بعنوان یک شغل و منبع درآمد بپذیریم و تا زمانی که این اتفاق رخ‌ ندهد ورزش ما پیشرفتی نخواهد داشت، اگر شاهد پیشرفت فوتبال در کشور های اروپایی هستیم باید در نظر بگیریم آن باشگاه‌ها خودشان درآمد زایی دارند و مثل استقلال پرسپولیس ما از دولت تامین نمی‌شوند، در صورتی که همچون المپیک ۲۰۱۲ که از ۱۳ مدال ۶ مدالش را کشتی می‌آورد ولی پولش را فوتبالی که افتخاری در المپیک و جهانی کسب نمی‌کند جذب کند.

در ادامه این جلسه از زحمات و اقدامات سرهنگ معصومی رئیس پیشین هیئت کشتی تویسرکان تقدیر بعمل آمد و آقای شهریار بیات به عنوان رئیس جدید هیئت این شهرستان معرفی شد که در همین راستا رئیس هیئت کشتی استان از مربیان خواست تا وی را برای پیشرفتی چشم‌گیر حمایت کنند و با هم همدل باشند.

حجت الاسلام موحدی امام‌جمعه تویسرکان در این نشست حمایت از کشتی را تاکید کرد و افزود؛ کشتی ورزش باستانی ایران است و ما در استان همدان افتخارات بزرگی را در سطح جهان و المپیک به ارمغان آورده‌ایم و حتی در تویسرکان قهرمانانی همچون شهید الوندی، علی‌محمد مالمیر، علی عبدالمالکی و ... را داشته ایم که برای تویسرکان آفتخار آفرینی کرده اند، پتانسیل درخشش را داریم اگر همه جامعه گوش شکسته به درستی به وظیفه خود که همدلی و تلاش در اعتلای این ورزش است عمل کنند.

در نشست هیئت رئیسه هیئت کشتی استان همدان؛ حجت الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان، مفتح نماینده مردم شریف تویسرکان، سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، سرهنگ شکرویسی فرماندهی نیروی انتظامی تویسرکان حضور داشتند.

مصطفی ساجدی

324397