ویلی وو:

بیتکوین بعد از تمام شدن پولبک به 157 هزار دلار خواهد رسید

تحلیلگر محبوب درون شبکه ای ویلی وو(Willy Woo) می گوید که بیت کوین هنگامی که اصلاحش به پایان برسد برای رسیدن به محدوده قیمت شش رقمی آماده است.

تصویر بیتکوین بعد از تمام شدن پولبک به 157 هزار دلار خواهد رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، ویلی وو در مصاحبه جدیدی با کسی که به بیت کوین دیدگاه صعودی دارد Anthony Pompliano، می گوید که بر اساس داده های درون شبکه ای، او معتقد است که دیر یا زود رمزارز پیشرو، مرحله بعدیِ بازار صعودی را شروع میکند.

“این یک بازار صعودی است. هیچ شکی در این مورد وجود ندارد ما در مورد آنچه سرمایه گذاران انجام می دهند اطلاع دقیق داریم، و با وجود اینکه قیمت در حال پایین رفتن است آنرا صعودی میدانیم. من فکر می کنم رویداد بزرگ بعدی زمانی است که اصول بنیادین به رفتار قیمت فشار بیاورند ، و ما از این چیزی که من آن را نوار انباشت مجدد، آن هم درست در وسط بازار صعودی می نامم،عبور کنیم.”

به گفته وو، مدل او برای تعیین سقف، در حال نشان دادن یک هدف قیمتی جدید برای بیت کوین در قیمت 157 هزار دلار است. با این حال، او پیش بینی می کند که هنگامی که بیت کوین روند صعودی خود را از سر بگیرد، انتظار دارد که این مدل هدف قیمتی را افزایش دهد.

“اگر همانطور که من انتظار دارم از این نوار انباشت خارج شویم ، ما شروع به بالا رفتنِ منحنی شکل به محدوده $250,000 تا $350,000 میکنیم. در حال حاضر کمی مضحک به نظر می رسد، اما این چیزی است که این مدل می گوید.”

اگر چه وو در حال اشتراک گذاری اهداف قیمت بسیار صعودی برای بیت کوین است، تحلیلگر درون شبکه بر روی این موضوع که او هیچ تصوری ندارد وقتی ما وارد سه ماهه آخر امسال شویم چه اتفاقی برای بازار کریپتو خواهد افتاد،تاکید کرد.

او می گوید: “من در حال پیش بینی کردن و انتظار برای رویدادی در پایان سال نیستم. من بیشتر در حال استفاده از اطلاعات درون شبکه مثل یک نقشه هستم برای اینکه سعی کنم درکی از آنچه که دقیقا در بازار اتفاق می افتد داشته باشم. من هیچ نظری ندارم که در سه ماهه چهارم چه اتفاقی قرار است بیفتد”.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:dailyhodl

323984