ماجرای فروش شهاب‌ سنگ میلیاردی در تهران

فروش یک شهاب‌ سنگ در تهران میلیاردی شد.
تصویر ماجرای فروش شهاب‌ سنگ میلیاردی در تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، در میان آشفته بازار داد و ستد‌های پر شگفتی دنیای سایبری انتشار آگهی فروش یک شهاب سنگ مریخی درشت پیکر از همه غریب‌تر و بدیع‌تر است.

انتشار آگهی فروش یک شهاب سنگ مریخی درشت پیکر که به آکندریت هاوردیت مسمی شده و محل برخوردش با سطح زمین بندر عباس معرفی شده و ۴۷۸ گرم وزن دارد و مدعی فروشش ادعای موجود بودن ویدیوی لحظه برخوردش با سطح زمین را هم دارد در تارنمای یک سایت در میان آشفته بازار داد و ستد‌های پر شگفتی دنیای سایبری از همه غریب‌تر و بدیع‌تر این روز‌ها بود. این شهاب‌سنگ بالغ بر ۵۰میلیارد تومان قیمت خورده است.

آن طور که گفته می‌شود در طول سال عدد شهاب سنگ‌هایی که با سطح زمین برخورد می‌کنند پانصد گونه است که تنها پنج نمونه از آن به دست دانشمندان می‌افتد. شهاب سنگ به تکه باقیمانده از دنباله‌دار‌ها و سیارک‌ها گفته می‌شود که هنگام برخورد با جو زمین، ذوب نمی‌شود و به سطح سیاره ما سقوط می‌کند. بعضی از این سنگ‌ها به‌دلیل ابعاد کوچک هرگز پیدا نمی‌شوند. بعضی بسیار غول‌پیکرند و بعضی دیگر بسیار گران‌قیمت. به بهانه‌ی این آگهی نگاهی انداخته‌ایم به شهاب سنگ‌هایی که تاکنون کشف‌شده است.

323818