پایان کار پرسپولیس با کارگزاری؟

به نظر می رسد طی روزهای آینده شاهد پایان همکاری باشگاه پرسپولیس و کارگزاری که اسپانسر این باشگاه بود باشیم.
تصویر پایان کار پرسپولیس با کارگزاری؟

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس که این روزها این شانس را دارد که برای پنجمین سال پیاپی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد، درگیر یک بحران مالی بزرگ شده که اگر برای حل آن فکری نکنند، حواشی زیادی را برای سرخ پوشان به همراه خواهد داشت.

پرسپولیسی ها فقط ۶۰ درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کردند که این موضوع اعتراض شدید آن ها را در پی داشته است..

پرسپولیس و کارگزار در حالی به پایان سال اول همکاری خود در قرارداد سه ساله رسیدند که بر اساس الحاقیه امضا شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ کارگزار باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰، کف قرارداد ۱۱۰ میلیارد تومانی (۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خالص) را به پرسپولیس پرداخت می‌کرد که بر اساس ادعای باشگاه و شواهد موجود این رقم پرداخت شده است.

در هفته‌های اخیر مذاکراتی از سوی مدیران پرسپولیس و کارگزار انجام شد تا درباره نحوه همکاری تصمیم‌گیری شود ولی آنطور که شنیدیم این مذاکرات به بن بست رسیده است.

با وجود اینکه قرارداد پرسپولیس و کارگزار تا دو فصل آینده هم اعتبار دارد ولی ادامه همکاری طرفین به توافق بر سر مسائل مالی مربوط می شود. گویا در جلساتی که بین مدیران پرسپولیس و کارگزار برگزار شده، باشگاه پرسپولیس شرط و شروطی برای ادامه همکاری با کارگزار قرار داده که این موضوع هنوز با موافقت کارگزار همراه نشده است.

باشگاه پرسپولیس که به شدت درگیر مشکلات مالی است از کارگزار خواسته هرچه زودتر پاسخ خود را نسبن به شروط جدید پرسپولیسی ها اعلام کند تا در صورت توافق همکاری ادامه پیدا کند وگرنه مدیران پرسپولیس برای ادامه این فصل و سال آینده سراغ اسپانسر جدیدی بروند.

شنیده ها حاکی از آن است که احتمال ادامه همکاری دو طرف بعد از مذاکرات متعدد بسیار پایین است و آن طور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس و کارگزار به پایان راه رسیدند؛ مگر اینکه مدیران کارگزار شرط و شروط های پرسپولیسی ها را قبول کنند.

322167