هشدار استاندار کرمانشاه به فعالان غیرمجاز رمز ارزها

دستگاه‌های نظارتی با ماینرها برخورد کنند

با توجه به تخصیص ۱۰ میلیون مترمکعب آب به اورامانات، جهاد کشاورزی موظف است با توجه به مشکلات ناشی از خشکسالی امسال، سریع‌تر این مهم را عملیاتی کند.
تصویر دستگاه‌های نظارتی با ماینرها برخورد کنند

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر برخورد شدید نهادهای نظارتی، امنیتی و انتظامی با موضوع استخراج رمزارزها و استفاده غیرمجاز از برق، گفت: در تلاش هستیم برق مشترکان خانگی قطع نشود.

هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص قطعی برق در سطح استان، اظهار داشت: افت شدید بارش‌ها و خشکسالی بی‌سابقه در کشور، استخراج رمزارزها و استفاده غیرمجاز از برق و همچنین عدم رعایت الگوی مصرف سبب افزایش مصرف برق و اعمال خاموشی‌های برای هم‌استانی‌ها شده است.

وی با تأکید به برخورد شدید نهادهای نظارتی، امنیتی و انتظامی با موضوع استخراج رمزارزها و استفاده غیرمجاز از برق، گفت: رفع مشکلات مردم در اولویت کاری قرار دارد و به شرکت برق منطقه‌ای و توزیع برق اختیار داده‌ایم پس از بررسی در صورت لزوم برق تمامی ادارات و صنایع را قطع کنند تا برق مشترکان خانگی قطع نشود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پیشنهادی ارائه خواهیم داد که برق مناطق زلزله‌زده با توجه به مشکلات قبلی در برنامه قطعی وزارت نیرو قرار نگیرد.

وی افزود: با توجه به تخصیص ۱۰ میلیون مترمکعب آب به اورامانات، جهاد کشاورزی موظف است با توجه به مشکلات ناشی از خشکسالی امسال، سریع‌تر این مهم را عملیاتی کند.

بازوند در پایان، خاطرنشان کرد: نقشه راهی برای مدیریت این بحران تدوین می‌شود و همه مردم را در جریان دلایل قطع برق و مشکلات موجود قرار خواهیم داد.

منبع : فارس

321975