امام جمعه شهرکرد:

رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند عزم ملی است

مام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مسائل و مشکلات امروز کشور ملی است و با عملکردهای استانی و جزیره ای نمی توان مشکلات را رفع کرد، گفت: گذر از مشکلات ایجاد شده نیازمند عزم ملی است.
تصویر رفع مشکلات امروز جامعه نیازمند عزم ملی است

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال وبختیاری، امام جمعه شهرکرد در دیدار با رئیس و معاونان سازمان صمت، رؤسای تشکل‌های بخش خصوصی صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری پس از شنیدن گزارش عملکرد این حوزه‌ها گفت: گزارشات خوب بود، اما آثار تولید، کمیت و کیفیت محصولات و بهبود اوضاع بازار باید در معاش، سبد نیازمندی و زندگی مردم خود را نشان دهد که با توجه به توان پایین مردم برای خرید و قیمت‌های غیرمتناسب، مشکلات زیاد است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام با اشاره به اینکه گزارشات ارائه شده نشان دهنده زحمات بسیار مجموعه صمت است، افزود: با این وجود کاستی‌هایی داریم و باید بررسی کرد گره اصلی چه بوده که آثار این زحمات در زندگی مردم مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ریشه بسیاری ازمطالبات مردمی ملی است و باید یک عزم ملی و همگانی بر فضای جامعه حاکم تا مشکلات رفع شود، گفت: مسئولان کشوری از استان‌ها انتظار دارند و این درحالی است که استان‌ها تنها گوشه‌ای از کار هستند وجزیره‌ای نمی‌شود کار کرد بلکه باید مطالبات کشوری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار به کسب رتبه پنجم سرمایه‌گذاری با بیش از ۳۰۰ درصد سرمایه‌گذاری در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از ۳۵۰ طرح با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفتی در چرخه تولید و صنعت استان خواهیم بود.

سجاد رستمی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ۲.۳۴ درصد از مجموع ۸۳ هزار طرح‌های در حال اجرای کشوری را به خود اختصاص داده، گفت: این آمار و وجود ۱.۳ درصد واحدهای فعال استان نوید دهنده این است که سهم صنایع فعال در سال‌های آینده افزایش می‌یابد.

منبع:مهر

311427