معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

۶۵۰ کلاس آموزشی مقطع ابتدایی برای سال جدید پیش‌بینی شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر از پیش‌بینی ۶۵۰ کلاس آموزشی در مقطع ابتدایی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

تصویر ۶۵۰ کلاس آموزشی مقطع ابتدایی برای سال جدید پیش‌بینی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، اسماعیل افشاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای سال جدید کلاس‌ها و سازمان مدارس در سامانه «سیدا» تعریف شده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۵۰ کلاس آموزشی در مقطع ابتدایی داشته باشیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه فرآیند ثبت‌نام پایه اول رو به اتمام است، خاطرنشان کرد: سنجش نوآموزان برای آغاز سال تحصیلی در پایگاه مشخص شده در حال انجام است و اولیا با تعیین وقت قبلی در محل پایگاه سنجش حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی از چالش‌های مقطع ابتدایی است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در پایه اول ثبت‌نام کنند.

افشاری افزود: بخشنامه سازماندهی موردی همکاران مقطع ابتدایی به مدارس ارسال شده و در آخر تیر ماه یا اوایل مرداد سازماندهی موردی انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه فرآیند ثبت‌نام پایه هفتم از ۲۴ خرداد آغاز شده و فعلا ادامه دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با مدیریت مطلوب آمادگی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید را داشته باشیم.

وی گفت: نحوه آغاز سال تحصیلی با تصمیم ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و تلاش خواهیم کرد تا در هر شرایطی کیفیت آموزشی و تربیتی مطلوبی را ارائه کنیم.

منبع: فارس

311423