امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگو با پرسون:

نیاز وزارت ورزش به مدیر فعال، انقلابی، شجاع و برنامه‌محور/ سلطانی فر نتوانست فضای ورزش کشور را به خوبی رصد کند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال معتقد است وزیر فعلی با بی تدبیری در دولت تدبیر و امید باشگاه های سرخابی را به حاشیه برده است.
تصویر نیاز وزارت ورزش به مدیر فعال، انقلابی، شجاع و برنامه‌محور/ سلطانی فر نتوانست فضای ورزش کشور را به خوبی رصد کند

به گزارش سایت خبری پرسون، وزارت ورزش و جوانان که عمر زیادی ندارد در دولت یازدهم و دوازدهم با تغییراتی همراه شد و هیچ کدام از این تغییرات سودی برای ورزش کشور نداشت.

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص عملکرد سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان به پرسون گفت:« ضعیف‌ترین وزیر ورزش در دوران جمهوری اسلامی ایران، وزیر ورزش فعلی است.»

معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، سلطانی فر را فقط وزیر فوتبال دانسته و عنوان کرد: « او واقعا نتوانست فضای ورزش کشور را به خوبی رصد و آرامش را برقرار کند و نگاهش مستقیما به فوتبال بود. اگر یک وزیر ورزش توانا و باهوش بود، هیچ وقت فوتبال را به صورت مستقیم نگاه نمی‌کرد؛ بلکه همه رشته‌های ورزشی را با یک دید منصفانه نگاه می‌کرد. امروز وزیر ورزش و جوانان ما وزیر فوتبال است و وزیر ورزش نیست.»

رییس سابق فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: « وی نتوانسته مدیران توانمندی را منصوب کند و هر فردی را به عنوان هیئت مدیره انتخاب کرده است.دو باشگاه مطرح پایتخت با میلیون‌ها هوادار با حواشی متعددی مواجه بوده اند. وزیر با بی تدبیری این باشگاه ها را به حاشیه برد و امروز هم باید پاسخ عملکرد خود را به مردم دهد.»

عضو سابق شورای شهر تهران در مورد ویژگی های وزیر ورزش و جوانان در دولت سیزدهم گفت: « در چند سال اخیر متأسفانه فضای ورزش به سمت باند و باندبازی کشیده شده و سوءمدیریت در ورزش اتفاقات ناگواری را رقم زده است. نیاز است که یک مدیر فعال، انقلابی، شجاع و برنامه‌محور به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود. »

311179