پیش بینی جی پی مورگان؛

چه زمانی بازار خرسی بیت کوین خاتمه می یابد؟

بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان پیش بینی کرده است که وقتی دامیننس بیت کوین به بالای 50٪ برسد ، احتمالاً رکود قیمت بیت کوین از بین خواهد رفت.
تصویر چه زمانی بازار خرسی بیت کوین خاتمه می یابد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تحلیلگر این شرکت توضیح داد: “من فکر می کنم این شاخص دیگری است که باید در اینجا بررسی شود از نظر اینکه آیا روند بازار خرسی تمام شده است یا نه.”

پیش بینی بازار بیت کوین جی پی مورگان

نیکولاس پانیگیرتزوگلو (Nikolaos Panigirtzoglou)، تحلیلگر جی پی مورگان ، نظر خود را در مورد زمانی که انتظار دارد بازار فعلی خرسی بیت کوین به پایان برسد ، به اشتراک گذاشته است. روز سه شنبه در مصاحبه ای با CNBC، این تحلیلگر توضیح داد که کاهش قیمت بیت کوین هنگامی که دامیننس بیت کوین به بالای 50٪ برسد ، احتمالاً پایان می یابد.

تحلیلگر جی پی مورگان با یادآوری “دامیننس بیت کوین که تقریباً 60٪ در ابتدای آوریل(فروردین) بود”، افزود: سهم نسبتاً پایین بیت کوین در بازار سیگنال منفی است که نشان می دهد علاقه به بیت کوین نسبتاً کاهش دارد. با این حال، پانیگیرتزوگلو اشاره کرد که دامیننس بیت کوین در هفته های اخیر افزایش یافته است.

دامیننس بیت کوین در حال حاضر حدود 46٪ است و قیمت بیت کوین در محدوده 34،744 دلار است.

در حالی که تحلیلگر جی پی مورگان نشانه اندکی از خرید سرمایه گذاران بزرگ در بیت کوین می بیند، خاطرنشان کرد: همزمان با بهبود جریان وجوه به بیت کوین، جریان انتقال به صندوق های اتریوم طی دو سه هفته گذشته کند شده است. این بدان معناست که احتمالاً یک فرصت ارزشمند برای سرمایه گذاران سازمانی جهت خرید بیت کوین و فروش ارزهای رمزپایه دیگر است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه سایت خبری پرسون نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin.com

311011