استاندار کرمانشاه خبر داد:

کشف سه مزرعه رمز ارز با 75 مگاوات مصرف برق

در شرایط خشکسالی وکمبود برق، استان کرمانشاه علاوه بر سهمیه ۶۵۰ مگاواتی استان، حدود ۷۰ مگاوات نیز اضافه مصرف داشته است
تصویر کشف سه مزرعه رمز ارز با 75 مگاوات مصرف برق

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، استاندار کرمانشاه با اعلام ‌اینکه در این شرایط خشکسالی و کمبود برق، استان کرمانشاه علاوه بر سهمیه ۶۵۰ مگاواتی استان، حدود ۷۰ مگاوات نیز اضافه مصرف داشته است، گفت: به تازگی سه مزرعه رمرز ارز در استان کشف شده که حدود ۷۵ مگاوات مصرف برق داشته‌اند ‌که این اضافه مصرف برق قاچاق می شود.

هوشنگ بازونداستاندارکرمانشاه در نشست ستاد مقابله با قاچاق استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری با تقدیر از دستگاه های نظارتی و انتظامی بابت کشف این مزارع غیرمجاز رمز ارز، افزود: این دستگاه ها همچنان با جدیت موضوع کشف این رمز ارزها را دنبال کنند زیرا جلوگیری از مصرف قاچاق این حجم بزرگ از برق به کاهش خاموشی ها در استان کمک می کند.

او در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ضرورت حمایت از دامپروران استان پرداخت و گفت: از جهاد کشاورزی انتظار داریم که هر چه سریع‌تر سهمیه خرید گوشت استان با قیمت ۴۵ هزار تومان را اجرایی کند تا عشایر مجبور به فروش ارزان گوسفندان خود در این شرایط دشوار اقتصادی نباشند.

بازوند همچنین اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات بسیار مناسبی برای کنترل مرزها دتیر اخار مرزبانی قرار داده شده است که بخشی از آن هنوز هزینه نشده و مرزبانی می تواند از این محل برای موارد نیاز استفاده کند.

منبع : ایرنا

310933