رحیمی مظفری در گفت‌و‌گو با پرسون؛

اعتراض کارکنان سکوی عملیاتی نفت به حق است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتراض بعضی ایثارگران و بحث سکوی عملیاتی و نقاط پرمشقت کاری که سقف حقوق آنها مشکل پیدا کرده، توسط دولت و مجلس در حال بررسی است.
تصویر اعتراض کارکنان سکوی عملیاتی نفت به حق است

عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت خبری پرسون، بیان کرد: اعتراضاتی توسط برخی کارکنان نفت در جهت تعدیل وضعیت‌شان رخ داده که اقدام خاصی نمی‌توان انجام داد. اما اعتراض بعضی ایثارگران و بحث سکوی عملیاتی و نقاط پرمشقت کاری که سقف حقوق آنها مشکل پیدا کرده و افزایش حقوق امسال شامل آنها نشده است؛ قابل توجه است.

رحیمی مظفری تصریح کرد: این موضوع توسط دولت و مجلس در حال بررسی است و همچنین سران قوا نیز پیگیر این اعتراضات می‌باشند. احتمالا مشکل ثبت حقوقی در چارچوب بودجه 1400 وجود دارد.

وی افزود: کار نیروهای سکوی عملیاتی دشوار است. غالب مناطق نفتی و گازی ایران در نقاطی که هوا گرم است احداث شده و آلودگی هوا نیز سختی این وضعیت را تشدید کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان بروز این اعتراضات گفت: هر سال از زمانی که قانون بودجه تصویب شود تا زمان ابلاغ حداقل 2 ماه زمان لازم است تا افزایش حقوق‌ها اعمال شود؛ به همین دلیل اکنون شاهد این موضوع هستیم.

رحیمی مظفری تصریح کرد: برخی از افراد معترض با نجابت به دلیل رعایت مصلحت و موضوع انتخابات و برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن، زمان اعتراض خود در خصوص مسائل حقوقی‌شان را به تعویق انداختند.

310208