مخفیگاه جان مک آفی در زیرزمین یک هتل با یک مزرعه استخراج بیت کوین!

گفته می شود که جان مک آفی قبل از دستگیری در یک “هتل ارواح” اسپانیایی با یک مزرعه استخراج بیت کوین در زیرزمین مخفی شده بود.
تصویر مخفیگاه جان مک آفی در زیرزمین یک هتل با یک مزرعه استخراج بیت کوین!

به گزارش سایت خبری پرسون، سرنخ های دریافت شده از تصاویر و پیام هایی که این سرمایه دار در شبکه های اجتماعی منتشر کرده به یک هتل نیمه متروکه متعلق به یک فرد روسی اشاره دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که مکان مخفیگاه این سرمایه دار بزرگ یک مزرعه مخفی استخراج بیت کوین بوده است.

نشریه ال پایز (El Pais)روز جمعه گزارش داد، این مکان یک هتل نیمه متروکه در کمبریلز بود به نام هتل داورادا پارک (Daurada Park). کمبریلز یک شهر ساحلی در اسپانیا است که توسط نشریه اسپانیایی El Confidencial ” هتل ارواح” لقب گرفته زیرا انجام رزرواسیون بسیار غیرممکن بود و کسی به تلفن پاسخ نمی داد. این نشریه سعی کرد در سال 2018 درمورد داستان مک آفی با هتل تماس بگیرد اما نتیجه ای نداشت. نظرات کمی در مورد این هتل وجود دارد و پس از سال 2017 هیچ نظری وجود ندارد. بیشتر نظر دهندگان هتل را “وحشتناک” دانستند.

پیش از این دیاری د تاراگونا (Diari de Tarragona) گزارش داده بود که هتل (Daurada Park) توسط یک تاجر روسی ناشناس خریداری شده است. هنگامی که لیزر عظیمی در سقف آن ساخته شد ، مقامات به هتل مشکوک شدند. پلیس کاتالان در سال 2018 به محل حمله کرد و یک مزرعه استخراج بیت کوین را در زیرزمین هتل پیدا کرد که 7 روز هفته و 24 ساعته کار می کرد. بر اساس گزارش ها ، پلیس در آن زمان فاقد صلاحیت متوقف کردن عملیات استخراج بیت کوین بود زیرا ارز دیجیتال یک صنعت غیرقانونی بود. این نشریه خاطرنشان کرد که مشخص نیست چه اتفاقی برای مزرعه استخراج افتاد. هتل اکنون برای همیشه بسته شده است.

منبع: news.bitcoin.com

309237