مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان از پر و مسلوب المنفعه شدن تعداد ۲۲ حلقه چاه غیر مجاز در استان طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تصویر ۲۲ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد

اسماعیل افشاری در گفت و گو با خبرنگار رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، اظهار کرد: میزان صرفه‌جوئی به عمل آمده از قبل پرکردن ۲۲ حلقه چاه غیرمجاز در استان معادل 0.58 میلیون مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ گروه گشت و بازرسی جهت فعالیت در حوزه عملکرد استان تامین شده است، افزود: از ابتدای شروع سال 1400 تاکنون تعداد ۱۰۱ پروانه بهره‌برداری اصلاح و تعدیل شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان ادامه داد: تعدیل و اصلاح ۱۰۱ فقره پروانه بهره‌برداری معادل ۱.۸۸ میلیون مترمکعب حجم صرفه‌جویی را به دنبال داشت.

افشاری با اشاره به اینکه تعداد دو دستگاه حفاری و تجهیزات حفاری غیرمجاز شناسایی و توقیف شده است خاطرنشان کرد: از شروع سال جاری تاکنون هیچ چاه غیرمجازی همچون سال گذشته پلمپ نشده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان در خصوص تعداد کنتورهای حجمی هوشمند که از ابتدای سال جاری تاکنون نصب شده است عنوان کرد: تعداد ۴۵ دستگاه کنتور حجمی هوشمند امسال نصب گردیده است. لازم به ذکر است که سال گذشته نیز ۲۰۴ کنتور هوشمند نصب گردید.

وی در خصوص صرفه‌جویی‌های به عمل آمده در پی نصب کنتورهای حجمی هوشمند ابراز کرد: نصب این چنین کنتورهای هوشمندی منجر به صرفه‌جویی‌های مطلوبی شده است.
فاطمه شمشیرگر _ استان زنجان

307694