استاندار کردستان:

بیشترین کارهای توسعه‌ای در کردستان در دولت تدبیر و امید انجام شد

استاندار کردستان گفت: به جرات می‌توان گفت که بیشترین کارهای توسعه‌ای و عمرانی در استان کردستان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

تصویر بیشترین کارهای توسعه‌ای در کردستان در دولت تدبیر و امید انجام شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در نشست مشترک ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌های اخیر علاوه بر کارهای عمرانی و زیرساختی در بحث انجام کارهای فرهنگی و هنری نیز اقدامات بسیاری در استان کردستان انجام شده است.

استاندار کردستان گفت: در دولت دهم پروژه‌های بسیاری در سطح استان کردستان تعریف و کلنگ‌زنی شده است، ولی با این وجود به علل مختلف این طرح‌ها نیمه کاره باقی ماند ولی خوشبختانه در سال‌های اخیر بیشتر این طرح‌ها تعیین تکلیف شده است.

مدیر ارشد استان کردستان در ادامه سخنان خود افزود: یکی از برنامه‌های خوب ما در این مدت ارتقا کمی و کیفی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شهرستانهای این استان بود به نحوی که در عمر دولت کنونی شاهد بهره‌برداری از بیمارستان‌های دهگلان، سقز، بانه بودیم که این امر خود باعث افزایش تخت‌های بیمارستانی در این مناطق شده است.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به جرات می‌توان گفت که بیشترین کارهای توسعه‌ای و عمرانی در استان کردستان در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

استاندار کردستان اظهار نمود: در بحث پرداخت تسهیلات بانکی کردستان رشد خوبی داشته است، ولی با این وجود باید اذعان کرد که این مقدار تسهیلات که 6 دهم درصد کل کشور است بازهم برای این استان کافی نمی‌باشد.

مرادنیا در پایان سخنان خود گفت: آخرین و شاید مهمترین کاری که دولت کنونی در استان کردستان انجام داد، تبدیل و تصویب منطقه ویژه اقتصادی در بانه و نیز منطقه آزاد در مریوان و بانه باشد.

307342