بیانیه مهدی صیاد شیرازی پیرامون حماسه ۲۸ خرداد ماه1400

پیروزی واقعی را ملت شریف و شهید پرور ایران بدست آوردند.
تصویر بیانیه مهدی صیاد شیرازی پیرامون حماسه ۲۸ خرداد ماه1400

به گزارش سایت خبری پرسون، در این بیانیه آمده است:

تا تاریخ ماندگار است عزت و بزرگی شهیدان عزیزمان به ویژه سپهبدهای اخلاص حاج قاسم سلیمانی (سردار دلها ) علی صیاد شیرازی ( صیاد دلها ) ماندگار و بر قلبها حک شده است. آنان به تنهایی از الگوهای عزت ملت ایران و انقلاب اسلامی بشمار میروند.

این دو سپهبد نماد ۲۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی می باشند که نقطه عطف انقلاب ما هستند. در مقابل متاسفانه در مقابل آن همه عزت و عظمت اینان، عملکرد بعضی از مدیران در همه سطوح دولتی بعضی جاها بعنوان ذلت وخواری در جمهوری اسلامی ایران ثبت گردیده است و ملت شریف و قهرمان ایران گرچه همیشه از ضعف در دریافت خدمات که حق طبیعی آنان است رنج برده و می برند اما به برکت این جانفشانی ها از چنان بصیرتی برخوردارند که هرگز حاضر نبوده اند صحنه انتخابات کم رنگ شود این ملت قهرمان دشمنی ها را دریافته و میداند که اگر صحنه ترک شود دشمن حتی مجال تشکیل یک حکومت بی مصرف چون رژم‌ منحوس پهلوی را نداده و لذا همیشه گوش به فرمان ولی خود بوده و با عمل به موقع خود مجال هر عملی را از دشمن گرفته و همیشه آنان را مایوس ساخته از آنجایی که دشمن بر حضور در انتخابات به شدت حساس بوده و با هر وسیله ای تمام توان خود را به کار گرفت اما دیدیم که اینبار این ملت قهرمان بیش از هر زمانی دیگر پر رنگ تر در میدان انتخاب ایستادگی کرد و زمان اخذ رای بارها تمدید شد و وارد شروع ساعات اولیه روز بعد گردید. باید آفرین گفت به این ملت بیدار و قهرمان. مرحبا و خداقوت که مصداق واقعی بصیرت هستید و ارواح طیبه ی شهدا را خشنود کردید.

حقیقتا پیروز واقعی همان ملت قهرمان ایرانند.

اینجانب بدینوسیله از زحمات بی شائبه و تلاشهای بی دریغ و موثر تمامی دوستان و اقشار مختلف اعم از تشکیل دهندگان گروههای فضای مجازی، طراحان پوستر ، بنر، سازندگان کلیپ، دوستان و عزیزان فعال درستاد و حوزه های انتخابات وفضای مجازی و همچنین دوستان حاضر در تشکل‌های سیاسی، علمی، ورزشی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و... صمیمانه تقدیر و تشکرنموده و برای تک تک شما عزیزان از خداوند بی همتا سعادت و سلامت طلب می نمائیم. ازشهروندان تهرانی در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران که به میزان وسعشان بنده حقیر را در مراحل مختلف انتخابات همراهی و مساعدت نمودند تقدیر و تشکر می کنیم از اهالی شهرهای آذربایجان، لرستان، مازندران، خوزستان، خراسان و همه استانهای مقیم تهران به اشکال گوناگون مارا یاری کردند تشکر میکنیم، از شهروندان اهل تسنن تهران و ایرانیان مقیم خارج از کشور که از دور و نزدیک ابراز ارادت و علاقه به پدرعزیزمان شهید امیرسپهبد علی صیادشیرازی و بنده حقیر خدا نمودند تشکر میکنیم.

اینک بیش از پیش خود را در برابر محبت‌های بیکران همه عزیزان یاران دریادل مسئول میدانم و از پروردگار منان توفیق جبران گوشه ای از لطف سروران عزیزمان و همچنین سعادت خدمت به شهروندان تهرانی و ملت شریف ایران را خواهان هستیم و از همه می خواهیم دعا کنند همچون صیاد دلها تا آخرین نفس مایه رضایت مردم ،شهیدان انقلاب اسلامی، امام خامنه ای عزیز، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خداوند متعال بشویم. باآرزوی سلامتی و اعتلای همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران.

من الله توفیق.
والسلام علی عبادالله الصالحین
بنده حقیر خدا مهدی صیاد شیرازی
۲۸ خرداد ۱۴۰۰

306851