امام جمعه سنندج:

حضور در انتخابات وظیفه ای دینی، ملی و انسانی است

امام جمعه سنندج گفت: حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه شهروندی است، بلکه این انتخابات به نوعی نشان دهنده درک مسئولیت دینی، ملی و انسانی همه ملت است.

تصویر حضور در انتخابات وظیفه ای دینی، ملی و انسانی است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج امروز در حاشیه رای گیری 28 خرداد که در مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از بزرگترین کابوس‌ها برای دشمنان مشارکت دوباره ملت ایران در پای صندوق‌های رای بود و همه این امر را امروز در سراسر کشور دیدم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز ملت ایران بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری کردند و نشان دادند که همواره پای این نظام خواهند بود.

امام جمعه سنندج ادامه داد: باید گفت که حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه شهروندی است، بلکه این انتخابات به نوعی نشان دهنده درک مسئولیت دینی، ملی و انسانی همه ملت است.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کسانی که به هر علت پای صندوق‌های رای حضور پیدا نمی‌کنند عملا باعث می‌شوند که وضعیت نابسامان کنونی ماندگار شود که این کاری بیهوده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این انقلاب از همان روز نخستین با آرا بسیار بالای مردم این کشور استحکام گرفت، امروز هم ملت ایران باید با حضور خود ادامه دهنده راه این انقلاب به سمت توسعه و اقتدار بیشتر باشند.

ماموستا رستمی بیان داشت: با وجود اینکه بسیاری از مشکلات اقتصادی به نوعی مردم جامعه را گرفتار خود کرده است، بازهم امروز مردم کردستان با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای نشان دادند که برای حفظ و بقای این نظام اسلامی حاضرند که در برابر مشکلات و دشمنان صف آرایی کنند.

طاهره ایزدی ـ استان کردستان

306452