بازدید نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از ستادهای انتخاباتی کاندیداها

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستادهای انتخاباتی همدان گفت: مردم باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که در کلام و رفتارش دینداری باشد.
تصویر بازدید نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از ستادهای انتخاباتی کاندیداها

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستادهای همه کاندیداها در حاشیه این دیدار در گفتگو با سایت خبری پرسون فعالان در ستادها را جهادگر خطاب و از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی در جمع مسئولان و فعالان ستادها بیان کرد: رای دادن وظیفه شرعی هر مسلمان است و با اشاره به آیات آخر سوره نور در قرآن مجید بیان کرد: هیچ مسلمانی در تعیین سرنوشت خود و جامعه نباید بی تفاوت باشد.

طه محمدی قدم نخست را مشارکت پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق رای دانست و گفت: قدم دوم انتخاب نامزدی است که در کلام و رفتارش دینداری دیده می شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به فعالان ستادهای کاندیداهای ریاست جمهوری تاکید کرد: باید به دیگاه و نوع نگرش دیگر نامزدها و طرفدارانشان احترام گذاشت.

طه محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) ملاک تشخیص و تایید صلاحیت نامزدها شورای نگهبان است و ما وظیفه داریم به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پس از شمارش آرا و مشخص شدن رئیس جمهور منتخب خویشتنداری و احترام به نظر مردم شریف ایران ضرورت و اهمیت دارد.

305618