معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای سلطانیه و صائین‌قلعه آغاز شد

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی از شروع ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن فقط برای شهرهای سلطانیه و صائین‌قلعه به تعداد محدود خبر داد.

تصویر ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای سلطانیه و صائین‌قلعه آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سعید شاهین‌فر اظهار کرد: ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن برای اغلب شهرهای استان زنجان تکمیل شده و در نام‌نویسی جدید وزارت راه و شهرسازی در ۱۹ خردادماه، ظرفیت محدود برای شهرهای سلطانیه و صائین‌قلعه باز شده است.

وی در مورد ثبت‌نام خبرنگاران در این طرح، ابراز کرد: با پیگیری مسئولان استانی و استاندار زنجان تلاش داریم جمعی از واجدان شرایط را به این طرح اضافه کنیم و اخیراً لیستی از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است که تا پایان خردادماه نهایی می‌شود.

معاون مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، یادآور شد: انتخاب زمین برای کسانی که در این طرح واجد شرایط دریافت مسکن شناخته شدند و نسبت به واریزی قسط اولیه اقدام کردند، از طریق قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: هرگونه نقل و انتقال امتیاز طرح اقدام ملی مسکن، غیرقانونی و تخلف بوده و قرارداد طرفین نیز در هیچ مرجعی قابل رسیدگی نیست؛ چراکه به دلیل مجهول‌المالک بودن امتیازات، هیچ‌کدام از مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی نیز اجازه معامله و ثبت اسناد را ندارند.

شاهین‌فر خاطرنشان کرد: استان زنجان در اجرای پروژه‌های مسکن ملی پیشتاز است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها، بانک‌ها، مردم و پیمانکاران بتوانیم در سریع‌ترین زمان واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.

منبع: ایسنا

304255